1.469 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Køb af varer hos fc-moto.de? Køb af varer hos fc-moto.de?

Hvordan er jeres erfaringer med fc-moto.de, mht. reklamation?
Jeg er ved at bestille nogle alpinestar støvler hos dem, men de støvler jeg har kigget på har en lynlås i siden, som jeg kunne frygte ville gå i stykker på et tidspunkt.
Men hvordan er deres reklamationsregler og er det noget der kunne volde problemer?

Mvh Dennis

Det drejer sig om disse støvler:
(link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Herregårdssten 45 m2 2.700 kr.
  • Samle ikea pax 2.500 kr.
  • Hjælp til at flytte jord 2.000 kr.
  • Skifte batteri på citroen c4 grand picasso 1.650 kr.
  • Møbelsamling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af varer hos fc-moto.de?
  • #2   25. mar 2008 Har handlet der flere gange, ingen problemer med dem

• #3   25. mar 2008 Jeps, no problems!
    De havde sendt mig en forkert størrelse hjelm, den blev byttet portofrit!

• #4   25. mar 2008 Takker.
    Skulle lige forhøre mig, blot for en sikkerheds skyld.
    Men grunden til jeg er lidt bekymret for lynlåsen, så prøvede jeg støvlerne forleden, men syntes den gik lidt stramt. Men det virker som om det ikke er noget problem!

Tak for svarende... så har jeg det bedre med at smide et par kilo til pølselandet:)

• #5   26. mar 2008 en del penge at spare !! MEn det er lidt hip som hap, hvor hurtigt de leverer.. Somemtider tager det kun et par dage, andre gange flere uger !

Plus hvis de ikke lige har den aktuelle varer på lager, kan de være du får en anden der minder om ( det skete for mig med en hjelm, det var så en dyrere og bedre hjelm, de havde sendt med istedet for ---men de skulle jo lige have sprugt mig først, inden bare at sende en vare afsted, jeg ikek havde bestilt. Jeg valgte dog at beholde hjelmen)

Men jeg har selv lige bestilt noget fra dem idag, så det kan du roligt gøre, hvis du ikke er for afhænging af, hvornår det kommer smiley

• #6   26. mar 2008 Jeg har osse kun positive ting at sige om fc-moto

• #7   26. mar 2008 Jeg kører med de samme støvler og det med lynlåsen har ikke været noget problem overhovedet! De fungerer rigtigt godt!
    Det er en fed støvle, blot skal de smøres med lidt siliconespray imellem plastbeskyttelsen og læderet, for at undgå at de "knirker" når du går!

• #8   26. mar 2008 Tak for jeres inputs.
    Så bestiller jeg nogle nye støvler:)

Olle P - Jeg husker det med silikonesprayen

• #9   26. mar 2008 Jeg har bestilt en Spyke læderjakke. Jeg modtog en tekstil-jakke istedet. Fik pengene for jakken retur, men kom selv til at betale for portoen :o(

• #10   16. maj 2014 Du skal ALDRIG købe noget hos FC-moto.de ! De har elendig service, og er meget langsomme til at svare på mails, vi snakker næsten en uge!
    Forsendelsen tager cirka 1mdr.

Køb det fra et andet sted!

• #11   17. maj 2014 har handlet der flere gange ,ikke verdens hurtigst til at sende mail og varer,ellers er der ikke noget at udsætte på deres service .
    Har du prøvet MOTOIN.DE ?? de er betydelig hurtigere til at svare ,sende og evt bytte varerne

• #12   17. maj 2014 Bestilte en brynje der stod som værende lagervarr.
    Så ringede jeg ned og tjekkede det op 5 min efter bestilling og så var den ikke på lager og kunne først leveres 3 måneder senere.

Ydermere trykkede jeg i deres tlf menu mig selv frem til engelsk betjening og blev mødt af en venlig tysker der ikke nunne engelsk. Heldighvis kan jeg da tysk og anjllerede min ordre. Det tog 3 dage før dette blev bekræftet.

Thomas

• #13   17. maj 2014 Jeg har brugt dem en enkelt gang. Bestilte 4 forskellige ting der alle stod som lagervarer = levering 2-5 dage. Da jeg en uge efter ikke havde modtaget nogle varer, spurgte jeg via mail om leveringens status, her fik jeg en stabdard besked om at mine varer var booket! Og ville blive afsendt indenfor de nærmeste par dage. Ugen efter samme princip - jeg spørger og får samme besked - det skete et par gange og min levering endte med at tage ca. 22 dage istedet for 5.
    Til gengæld var varerne fine og til en god pris, så har du tid til at vente kan det være et ok sted at handle. Og du kunne måske være så heldig at de leverer til tiden smiley

Kommentér på:
Køb af varer hos fc-moto.de?

Annonce