366 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Vindskjold på Virago 750 med custom bar Vindskjold på Virago 750 med custom bar

Hej.

Jeg har netop erhvervet mig en Virago 750 - er meget glad for den. Jeg kunne godt tænke mig at sætte et vindskjold på den - men den har en ikke standard bar. Se vedlagte billede.

Er der nogen der kan gennemskue, om jeg kan montere et skjold på den, eller om jeg bliver nødt til at finde det gamle styr frem og gå den vej.

Mvh Mathias

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vindskjold på Virago 750 med custom bar
  • #1   27. apr 2022 Der findes masser af vindskærme og de monteres alle på forskellige måder.
    Nogle er lavet til bestemte cykler andre har universel beslag af den ene eller anden art.
    Men typisk skal de sidde på styret, og der ser du noget udfordret ud med den bræmsevæske beholder. Det ligner en original som man bare har flyttet og passer som håret på en svensker på den flat bar du har på nu.
    Anyway - du må surfe rundt og se hvad du kan finde og hvordan det monteres.
    Der er ikke noget ja/nej - det ville der for den sags skyld heller ikke være med det originale styr, medmindre vindskærmen var lavet specifikt til modellen.

Har du spejle i styr enderne? Der ser tomt ud i hullerne til spejle....!!!

• #2   27. apr 2022 Hej. Ja, der er sidespejle på enderne af baren. Og du har ret - den bremsevæskebeholder stikker ud og sidder der hvor jeg kan se mange vindskærme er designet til at fæstne.

Jeg tænkte at det var oplagt at have en vindskærm fæstnet i netop de overflødige sidespejleskruehuller, men det er nok lidt optimistisk.

Jeg må søge lidt rundt. Tak for svar.

• #3   27. apr 2022 Du kunne jo overveje et par nye greb - uden spejlhuller og med bremsevæsken siddende over grebet. så du får plads til beslag.

Kommentér på:
Vindskjold på Virago 750 med custom bar

Annonce