1.273 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Billig kvallitets MC tøj Billig kvallitets MC tøj

Jeg vil lige varmt anbefale en forhaldler der sælger MC tøj I god kvallitet og til billige penge. Har lige købt Jakke og hjelm og bestiller snart bukser der fra.
Han har en Forretning På Kongesgade i Fredericia.
Men sælger mest på hans hjemmeside. X1.dk
Han desiner selv tøjet og får det lavet i udlandet. Skal man have specialmål klare han også det. Til små penge. Jeg syndes det er dejligt at der er stedre man kan købe tøj ud over hos dyre inpotøre og forretninger.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billig kvallitets MC tøj
  • #1   29. mar 2008 Du lyder næsten som om du enten kender personen eller er personen.. smiley

• #2   29. mar 2008 Jeg kender slet ikke firmaet og vil udtale mig om det, men nu kom jeg lige til at gå ind på
    www.x1.dk
    i stedet for
    x1.dk
    og det var dog den værste gang engelsk jeg nogenside have seen smiley

• #3   29. mar 2008 Jeg kan ikke se forskel på siden hvad enten der er www foran eller ej...

• #4   29. mar 2008 Nej, det ser er ud til at den er blevet fikset - hvis ejeren lytter med vil jeg da gerne undskylde på forhånd, det var ikke for at hænge nogen ud som værende dårlig til engelsk - lignede bare sådan noget maskinoversat noget.Jeg tror bare vi skal lade det ligge.

• #5   29. mar 2008 Hmm Lader il jeg glemte et www. Først. Sorry.
    Kender heller ikke ejeren personligt, men vil altid gøre reklame og folk opmærksomme hvis jeg finder oget jeg mener er kvallitet og billigt.
    Fik en lille sludder med ham igår, hvor han fortalte lidt om han foretning.
    Han sage noget man ikke tit høre. Det drejede ikke for ham om at tjæne en masse penge lige nu, men at gøre hans "navn" og tøj kendt. Han virker som om han ønsker at give folk et billigt og fornuftig mulighed for at køre varmt og sikkert på Motorcykel. Hvilket MC tøj jo gerne skulle. Det behøver jo ikke koste en krig at have der rigtige tøj på.:)

• #6   29. mar 2008 Rigtigt god service de har hos dem, jeg har også været i kontakt med ejeren nogle gange.
    Storegaard hedder han vist til efternavn, så vidt jeg mindes.

Kommentér på:
Billig kvallitets MC tøj

Annonce