622 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

kan ikke køre i sidevind kan ikke køre i sidevind

jeg har en zzr 600.. da jeg kørte hjem fra bakke lukningen i dag, var der stærk sidevind på motorvejen.. lige pludselig "staller" cyklen... og det bliver den ved med at gøre når der kommer stærke vindpust... hva faen kan det dog være??? HJÆÆÆLP!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Pudset vinduer 500 kr.
  • Opsætning af hegn 700 kr.
  • Hylder, TV, mm i betonvæg 1.999 kr.
  • Jeg skal have taget en antenne inkl parabol ned 1.499 kr.
  • Sage Kaffemaskine kværnen kære ikke rundt 1.000 kr.
  • Havemand til havearbejde 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kan ikke køre i sidevind
  • #1   29. aug 2005 Er lige med på en lytter - min er også extrem følsom overfor sidevind.

• #2   30. aug 2005 Du må nok lige forklarer hvad du mener med Staller ? alle cykler mere eller mindre er følsomme for kraftig vind ind fra siden, men det er da ikke noget der er generende syntes jeg, man vender sig jo baare til at "lægge sig i vinden"..........

Det er det samme man tit oplever hvis man overhaler lastbiler i højfart, så føles det som om de nærmest suger i en...

• #3   30. aug 2005 minkører også med kn enkelt filtre og der var intet. men prøv at tjekke hele luftvejen. er luftfilterkassen tæt?? tæt forbindelse gennem div rør ti filteret?? indsugningsgummier tætte??

• #4   30. aug 2005 Jeg har samme problem - jeg troede også der var noget galt, men min farfar fejede det væk med at en motorcykel er meget mere følsom overfor sidevind, end biler o.l. - Det føltes nemlig som om når der kom er kraftigt vindpust fra siden, at nogen ligesom tog gassen af motoren og den "staller" - sådan føles min hvertfald.

• #5   30. aug 2005 Hey, Du har en RAM air på din ZZR, Den "suger" luften ind, ved kraftig sidevind kan der godt komme lidt vacum så din cykel ikke får nok luft, dette problem løste (eller forsøgte) Kawasaki ved at lave RAM air indtaget om i modellerne fra 1993 hvor der er dobbelte indtag, du kan møske med fordel lave er yderligerer hul i din luftfilterkasse så den kan "suge" luft ind der....men jeg kan ikke garanterer at der vil virke...Jeg har en "prop" i min filterkasse, som jeg ville kunne pille ud, måske har du det samme.....

• #6   30. aug 2005 det med den "staller" mener jeg med, at det er lige som hvis man tager dødmands knappen og tænder igen... altså den overhovedet ikke trækker, og så når vinden er holdt op, trækker den igen... men kan det være hvis luftfilterkassen er utæt, så får den for meget luft hvis det blæder meget???.. den begynder også på det når jeg kører stærkt.. det er ihvertfald møg irriterende

• #7   30. aug 2005 kan nemt være en utæthed. med ram air kunne jeg forestille mig nemme store problemer hvis ikke det er tæt og luften opfører sig ordentligt. esd(min standard) har problem med at når den kommer op i alderen og sædet ikke ligger tæt til tanken danner det virvler da indsugningshullet ligger under der, kommer samme problem. og der er ikke engang ramair

Kommentér på:
kan ikke køre i sidevind

Annonce