{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.200 visninger | Oprettet:

Martin S
Martin S
Tilmeldt:
29. jun 2022
Emner: 1 Svar: 3

STJÅLET CYKEL I HEDEHUSENE {{forumTopicSubject}}

Kære forum

Jeg skriver på vegne af min far, der har fået stjålet sin kære Gilera GP 800. Den er stjålet under "ombygning" og mangler derfor flere dele, så den er heldigvis let genkendelig. Den er lige blevet registreret på danske plader.

Cyklen er sidst set mandag formiddag (d. 27/6). Desværre er der ingen naboer, der har set eller hørt noget, da det har været i arbejdstiden, de er sluppet afsted med den.

Mine forældre bor i Hedehusene, og vi mistænker at den er blevet kørt væk med en kassevogn, da den stod låst med startspærrer.

Det er naturligvis meldt til politiet, men de har vitterligt intet at tage udgangspunkt i, så det er udelukkende et spørgsmål om tilfældighed, hvis den kan findes - netop derfor rækker jeg ud til forummer som disse, så der kan komme flere øjne på sagen.

Jeg håber inderligt, at der er hjælp at hente. Min stakkels far er gået helt ud af sit gode skind. Og er der yderligere spørgsmål, skriver i bare løs. Jeg er til at få fat på over sms eller her på siden:

+45 60 65 56 58

Håbefulde hilsner
Martin


Kommentarer på:  STJÅLET CYKEL I HEDEHUSENE
  • #1   30. jun 2022 Efterlys den i en Polsk avis, for som de siger i Tyskland : Heute gestohlen morgen Polen smiley

  • Simon G
    Simon G Tilmeldt:
    jun 2017

    Svar: 1
    #2   30. jun 2022 den er for lille for polske standarder!

  • Martin S
    Martin S Tilmeldt:
    jun 2022

    Emner: 1 Svar: 3
    #3   30. jun 2022 Enkelte tilføjelser, som jeg glemte i det oprindelige opslag:

    Registreringsnummeret er CR62551 (hvis ellers pladerne stadig er på).

    Dusør gives naturligvis til vedkommende der finder cyklen.


  • #4   30. jun 2022 Er den ikke kasko-forsikret?

  • Martin S
    Martin S Tilmeldt:
    jun 2022

    Emner: 1 Svar: 3
    #5   30. jun 2022 Nej, desværre. Den blev omregistreret nogle dage forinden. Han har ikke nået at få den forsikret

  • #6   30. jun 2022 Så få undersøgt om sælgers forsikring ikke stadig er gældende. Det vil i det mindste ikke være muligt at køre uden ansvar og hvis sælger har haft kasko, så er det muligt den stadig dækker.

  • #7   30. jun 2022 Man kan ikke omregistrere uden at få den forsikret, så tjek lige en gang mere om ikke den er forsikret smiley

  • Martin S
    Martin S Tilmeldt:
    jun 2022

    Emner: 1 Svar: 3
    #8   1. jul 2022 Jeg har tjekket op på det. Den er kun dækket af ansvarsforsikring kan jeg se, så det fører ingen vegne desværre

  • #9   1. jul 2022 Æv.. Men det er jo den risiko man løber når man vælger kasko fra.

  • Theis A
    Theis A Tilmeldt:
    jul 2021

    Svar: 3
    #10   6. jul 2022 Hej.

    Jeg har selv fået stjålen en motorcykel så kender følelsen. Jeg var så heldig at få et tip hvor den gemte sig og vi endte i retten. Desværre kunne retten kun idømme bøde og ikke erstatning for skader på motorcykel.

    Jeg opfordre ikke til selvtægt, men måske en lille håndmad er på rette sted når man ikke kan finde ud af hvad der er dit og mit…

    Jeg holder øje og håber at finde den.


Kommentér på:
STJÅLET CYKEL I HEDEHUSENE

Annonce