{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.971 visninger | Oprettet:

Værksted i Aalborg omegn {{forumTopicSubject}}

Halløj - jeg synes jeg før har set indlæg omkring lignende men kan ikke finde noget når jeg søger.

Jeg skal have min MC på værksted - bor i Aalborg - så jeg tænkte om nogen af jer har erfaring med diverse MC værksteder i omegnen.

Jeg har hørt en del godt om Auto 85 syd for Aalborg nær Gigstrup - men hvis der var noget tættere på som var lige så godt - så vil det jo være nemmere.

Mvh
Jakob


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Værksted i Aalborg omegn
  • #1   30. aug 2005 http://www.bislev-mcservice.dk/

    Top notch!


  • #2   30. aug 2005 Bislev-mc som dennis har er kanont(ligger 5 km fra Nibe). Inde i Ålborg har jeg kun erfaring med Bikes and parts og kun gode erfaringer.

  • #3   30. aug 2005 Special MC ved broen har jeg kun dårlige erfaringer med. De er decideret udbehøvlede indimellem. Og så er de også ret dyre at handle med.

    Motorgården i Svenstrup har jeg gode erfaringer med.

    Prøv evt. Nørresundby MC hvis det stadig eksisterer...


  • #4   30. aug 2005 okay, jeg har det lige modsat med special mc.
    Har absolut kun gode erfaringer med dem og har hørt flere sige at de er blevet kåret til Nordjyllands bedste kundebetjening i 2003 vidst nok.

    Kender ikk til de andre desværre.


  • #7   30. aug 2005 Skala 1-10 ser det sådan ud.:
    SpecialMC 10 point
    Motorgaarden 9 point
    Bikes and parts 5 point
    Har handlet med disse tre i aalborg og special har jeg aldrig haft probs med.. Motorgaarden er gode på værkstedet men lidt ubehøvlet somme tider og så er de somme tider langsomme til at bestille varer hjem.. Bikes and parts skal man bare så vidt mulig holde sig fra men de har nogle fede ting somme tider..
    Hjemmesider til alle forhandlere i norden.:

    (link fjernet)

    Kritikker på specialMC

    (link fjernet)


  • #8   30. aug 2005 Takker gutter...

    Jeg havde også lige læst kritikken fra DMCN på Special MC. Prøver dem lige denne gang - jeg bor kun 400m fra dem så det er da klart det nemmeste.

    Jeg skal bare have fikset min forbremse i denne omgang så det er ikke så omfattende (håber jeg).

    Skriver nok lige min oplevelse med dem når de er færdige.


  • #10   30. aug 2005 Min bremseskive foran er lidt riflet, bremsevæsken er pludseligt begyndt at synke når jeg bremser (mere end den plejer) og jeg kan trække håndtaget helt ind. Der er ikke utætheder ved væskekablet.

    Jeg kan desværre ikke selv lave sådan noget halløj - og min nærmeste kontakt bor i Thy.

    Brian L du skal da være velkommen til at kigge på det hvis du har tid og lyst???



  • #11   15. sep 2006 Hejsa jeg er en ny her på sitet men men har haft kortet i omkring et år... Jeg lavede selvfølgelig min første "rookie-mistake" da jeg skulle købe min første mc. Det var en gsxr 250 som viste sig at være fuldstændigt opslidt. Jeg startede med at tage den ind til auto 85 som jeg føler snød mig... De ville have penge bare for "fejlsøgning" hvilket betød jo dårligere mekaniker jo større regning. Forgaflen var utæt så de skiftede pakning men uden at slibe selve ridsen i gaflen så pakningen lækkede igen inden jeg overhovedet havde hentet den... men skulle sgu stadig betale for pakningen. Hos Special Mc bad jeg dem om at finde ud af hvorfor den ikke kunne køre. Det viste sig at være ret kompliceret men de ringede både til Suzuki og forhørte sig og brugte 8 timer før de fandt fejlen... regningen for denne fejlsøgning lå på 0 kr. Special Mc har erfaring og står inde for deres arbejde. Thumbs Up...

Kommentér på:
Værksted i Aalborg omegn

Annonce