{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.716 visninger | Oprettet:

Mickey Ø
Mickey Ø
Tilmeldt:
19. aug 2021
Emner: 1 Svar: 2

Efterlysning af stjålen MC! {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg var ude for et seriøst ubehageligt tyveri i fredags.

Jeg kom kørende på Haraldsgade, lige før Lersø Parkallé mod Nørrebro, ved 17-tiden, da to halvfulde mænd gik ud lige foran mig. Jeg måtte katastrofebremse i regnvejr, og var meget lykkelig for at det lykkedes mig både at holde mig oprejst og undgå at ramme de to, lad os kalde dem, mindre opmærksomme trafikanter.

Jeg kører ind til siden, for at få pulsen ned, slukker motoren og stiger af. Her beslutter den ene af de to mænd sig for at skælde mig ud, og anklage mig for at køre “vanvidskørsel” (jeg kørte max 50, da jeg har ret stor respekt for regnglatte veje i storbyer). Jeg går manden i møde, ca 20 m. Og diskuterer med ham i ca. 1 minut, før jeg bedømmer ham udenfor pædagogisk rækkevidde, og går tilbage mod min MC, som, til min rædsel, er blevet stjålet i mellemtiden.

Jeg har, efterfølgende, af et vidne, fået beskrevet at tyven kørte af Lersø Parkallé, af Strødamsvej, og så forsvandt ind i Emdrup Vænge imod ensretningen.

Jeg efterlyser derfor:

Selvfølgelig motorcyklen, som er en sort Suzuki GSX 750F. Nummerplade: HK 11 208.

Men også vidner der har set episoden, gerne nogen der kan identificere hvor gerningsmanden kom fra, eller andet der kan lede til at jeg kan blive genforenet med min kære MC.
Oplysninger der fører til enten returnering af MC, eller tyven, belønnes med dusør på 1000 kr.

Mvh
Mickey


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efterlysning af stjålen MC!
  • #1   7. jul 2022 Tilnærmlsesvis et uvurderligt tab smiley - Har min fulde emperti
    (Bare det at en uvedkommende har kørt på ens kæreste ejendom - det er da til at blive stik- hamrende tosset over smiley )


  • #2   7. jul 2022 Lod du nøglen sidde i tændingslåsen - på Nørrebro?

  • Mickey Ø
    Mickey Ø Tilmeldt:
    aug 2021

    Emner: 1 Svar: 2
    #3   7. jul 2022 Tak Knud, det er virkelig en hjerteknuser.

    Lars, hvis du nu skulle vurdere hjælpsomheden/empatien i din egen kommentar, på en skala fra 1-10, hvor ligger vi så?

    Jeg er vokset op på Stenbroen, jeg ved godt hvordan det er. Jeg havde ingen intentioner om at gå fra motorcyklen. Så ja, jeg lod nøglerne sidde i. Og nej, i min choktilstand tænkte jeg ikke over at fjerne nøglerne, jeg blev sgu slået rimelig meget ud af kurs, af at to mennesker, der burde sige tak og undskyld, i stedet begynder at verbalt overfuse mig.

    Og for teknikaliteternes skyld, så var jeg på Østerbro-siden af Lersø Parkallé, så nej, det gjorde jeg ikke. Jeg lod nøglerne sidde i, på Østerbro.


  • #4   7. jul 2022 Du har selvfølgelig min fulde sympati Mickey. Det er noget svineri både fra de fulde mænds og fra tyvens side.

    Men sådan som tiderne er i dag, skulle man nok bare have skyndt sig videre for ikke at risikere at komme i slagsmål med fulderikkerne (selvom man måske er større og stærkere, har den ene af dem måske en kniv i lommen, som han ikke betænker sig på at bruge). Medtrafikanter (og modtrafikanter) og andre folk på gaden har kortere lunte og nemmere ved at gå amok nu om stunder.


  • Mickey Ø
    Mickey Ø Tilmeldt:
    aug 2021

    Emner: 1 Svar: 2
    #5   7. jul 2022 Hej Claus, tak for sympatien, varmer alligevel lidt i denne tid.

    Jeg er som udgangspunkt ikke uenig, under normale omstændigheder (bilister der overser motorcykler, eller idioter med hovedet i telefonen osv.) så ryster jeg på hovedet og kommer videre i trafikken, ingen grund til at indlade sig på neandertalernes niveau. Kodeordet her, er dog “normale”, for intet ved det her var normalt. Jeg havde en puls på 180~, og havde lige været næsten helt ude i styrudslag og hente baghjulet (ingen ABS i en MC fra ‘08 ??), det satte sig sgu i mig, må jeg indrømme. Derfor tænkte jeg ikke videre rationelt. Under normale omstændigheder kunne jeg ikke drømme om at lade min MC stå med nøglerne i, i så meget som 5 sekunder uden opsyn. Jeg kunne heller ikke, i min vildeste fantasi, forestille mig, at jeg frivilligt indgår i en diskussion, med branderter, om hvordan man opfører sig i trafikken. Men når man oplever voldsomme hændelser (og jeg synes det her var voldsomt), så er man sjældent videre rationel.


  • #6   8. jul 2022 Mickey Ø: Alt ("fejlhandlinger") kan altid ske for selv den bedste, sådan er det bare.. smiley


  • #7   13. jul 2022 Sæt den annonce på Facebook så er der mange flere der ser det
    Held og Lykke
    Kan godt forstå du glemte at tage nøglen ud du var sikkert temmelig chokeret
    Leif


Kommentér på:
Efterlysning af stjålen MC!

Annonce