1.260 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Pacekeeper vs fartklemme Pacekeeper vs fartklemme

Da jeg i søndags var ude at trille en lille tur på 150 km på min nye Bandit, opdagede jeg at jeg ikke havde fået min "Cruise control" med hvilket selvfølgelige resulterede i lidt ømme fingre hvoraf specielt én var helt hvid under det mester af turen. Jeg ved godt at min cruise control ikke er en af de smarteste ( se den i mit galleri) - som derfor ikke vil passe til mange at disse "designercykler", da de jo "ødelægger" stilen - men til gengæld er den heller ikke nær så dyr. Købte den for nogle år siden, enten hos Brdr. Sejr ( Århus) eller Franz Kroon ( Århus) for mindre end kr. 200,- Den smarte Pacekeeper som kan købes rigtig mangesteder koster ca. kr. 1.200,- og det synes jeg er MANGE penge for at den " bare skal se godt ud ". Min klemme virker mindst lige så godt, kræver ingen værktøj at montere, kan flyttes til andre maskiner efter behov og passer til ALLE håndtag.
Så er I på udkig efter en "cruise control" til overkommelig pris, så kig efter "klemmen". God jagt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pacekeeper vs fartklemme
  • Frank H
    Frank H Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Svar: 8
    #1   31. mar 2008 Argh!!!!
    De virker da overhovedet ikke på samme måde! Jeg tror mange har prøvet den lille plastikdims for siden at kyle den af .... til da den det meste af tiden sidder i vejen.
    En kinabil og en Audi bringer dig jo også fra a til b
    Hvorfor sammenligner man så ikke dem?

• #2   31. mar 2008 en anden fordel ved pacekeeperen er jo , at den glemmer du ikke der hjemme .........

• #3   31. mar 2008 Jeg synes da det er smart nok smiley Det behøves jo ikke se smart ud når du bare kan stoppe den i lommen efter du er stået af mc'en.

Kommentér på:
Pacekeeper vs fartklemme

Annonce