Pacekeeper vs fartklemme Pacekeeper vs fartklemme
Da jeg i søndags var ude at trille en lille tur på 150 km på min nye Bandit, opdagede jeg at jeg ikke havde fået min "Cruise control" med hvilket selvfølgelige resulterede i lidt ømme fingre hvoraf specielt én var helt hvid under det mester af turen. Jeg ved godt at min cruise control ikke er en af de smarteste ( se den i mit galleri) - som derfor ikke vil passe til mange at disse "designercykler", da de jo "ødelægger" stilen - men til gengæld er den heller ikke nær så dyr. Købte den for nogle år siden, enten hos Brdr. Sejr ( Århus) eller Franz Kroon ( Århus) for mindre end kr. 200,- Den smarte Pacekeeper som kan købes rigtig mangesteder koster ca. kr. 1.200,- og det synes jeg er MANGE penge for at den " bare skal se godt ud ". Min klemme virker mindst lige så godt, kræver ingen værktøj at montere, kan flyttes til andre maskiner efter behov og passer til ALLE håndtag.
Så er I på udkig efter en "cruise control" til overkommelig pris, så kig efter "klemmen". God jagt
maj 2007
Følger: 1 Svar: 8
De virker da overhovedet ikke på samme måde! Jeg tror mange har prøvet den lille plastikdims for siden at kyle den af .... til da den det meste af tiden sidder i vejen.
En kinabil og en Audi bringer dig jo også fra a til b
Hvorfor sammenligner man så ikke dem?
mar 2007
Følger: 31 Følgere: 32 MC-er: 11 Emner: 82 Svar: 3.015
jun 2004
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 4 Emner: 19 Svar: 360
Pacekeeper vs fartklemme