898 visninger
|
Oprettet:
Tur i aften?? {{forumTopicSubject}}
Hey nogle der på mors eller omegn skal med ud og julre en dejlig tur på mc'en sms 28760803
nov 2005
Følger: 20 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 7
sanne bare i orden må jo bare kører selv??? hehe
jun 2007
Følger: 13 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 205
jun 2006
Følger: 14 Følgere: 24 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 1.377
jul 2006
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 78 Svar: 714
Mathias: Desværre lidt langt at køre så det er ikke så aktuelt, men god tur da! Har selv kørt 60-70 km i dag.
maj 2007
Følger: 36 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 117 Svar: 947
men en tur sammen med folk man ik kender er da skide skægt, man lære en masse nu mennesker at kende. Jeg har fået rigtig mange bekendtskaber og os venner her gennem mcg, ved netop at kører sammen med folk der efterlyser nogen til fælles kørertur
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.296
Skal vi snart se din CBR 1000
feb 2008
Følger: 37 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 237 Svar: 2.943
Tur i aften??