{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
869 visninger | Oprettet:

Henrik R
Henrik R
Tilmeldt:
19. jul 2022
Følgere: 5 Emner: 3 Svar: 2

Godt sted at finde projekt-mc'er? {{forumTopicSubject}}

Hejsa!

Jeg er nyligt dykket ned i MC-verdenen, og leder pt. efter et motorcykelprojekt til "fattig-studerende-pris". Jeg leder altså efter gamle ladefund og lignende, som man med tålmodighed og hårdt arbejde måske en dag kan få til at starte. Er der nogen der kender til gode steder at lede? Jeg leder mest af alt efter gamle CB'ere og lignende rent stilmæssigt, men i virkeligheden er alle gode bud velkomne! Jeg bor i København, så helst noget på Sjælland smiley

- H


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godt sted at finde projekt-mc'er?
  • #1   19. jul 2022 Gå efter en Kawasaki zxr 750... bare se min profil.. er nemme, ikoniske og fint med reservedele

  • #2   19. jul 2022 Lad være , drømmen har vi alle haft og kørtfast , du skal ud og rulle , meter på dyret , køb en ny eller en der er 2 år gammel og har rullet 5000 km , så passer prisen og den koster 2. % i rente , det er intet imod hvad det kaster at sætte en gammel gennem tæsket motorcykel i stand , husk den er blevet kasseret af alle de tidliger ejer eller opgivet , køb en ny og pt har BMW 310 ny til 50,000 kr og masser af garenti , du skriver du bor i Københaven og kommer nok ikke udenfor bydel anden 4 gange om året , så du kan nem nøjes med sådan en maskine hvis du vil lære at køre mc i byden ,

  • #3   20. jul 2022 Det bliver meget dyrere end man tror og som studerende det giver ikke nogen mening,

  • #4   20. jul 2022 Hvad ca prisklasse er du i?
    Min far har en gammel Suzuki gs 550L som han simpelthen ikke får brugt og bare vil af med.


  • Henrik R
    Henrik R Tilmeldt:
    jul 2022

    Følgere: 5 Emner: 3 Svar: 2
    #5   20. jul 2022 @Simon Jeg er meget grøn på feltet, så jeg har ingen anelse om hvor sådan en flot satan ligger prismæssigt, og ærligt talt har jeg heller ikke rigtigt nogen anelse om hvor meget jeg har at spendere. Planen var lidt at finde noget, og så finde pengene smiley . Som andre har nævnt på min post er det ikke nødvendigvis besværet værd, eller generelt pengene værd, men jeg leder ikke efter en billig motorcykel - jeg leder efter et projekt, der er billigt i opstart. Den behøver ikke være køreklar før om lang tid for min skyld. Half the fun is in the build smiley Du må gerne lige høre din far ad hvad han skal have for den, og hvilken tilstand den er i!

  • #6   20. jul 2022 Ja så kan kan jeg godt se det ikke lige er sådan en du søger.
    Han vile godt ha 7-8000kr men det er ikke et ladefund.

    Jeg har selv et ægte ladefund jeg har fået gratis men er heller ikke meget mere værd på det tidspunkt hvor jeg fik den.
    Det er en gammel Suzuki gt380 2 takt som er ved at være tilpas sjælden til at være lidt sjov at ha med til træf.


  • #7   21. jul 2022 Smid 10,000 kr i udbetaling og 500 kr om mdr. På en Bmw 310 og du får både garenti og servis smidt i nakken de næste 30,000 km dvs du bliver aldrig billiger mc køre og de kører ganske fin , min følger fint den alm. Trafik samt motorvejen uden problemer.
    Mvh Johnny


Kommentér på:
Godt sted at finde projekt-mc'er?

Annonce