{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.105 visninger | Oprettet:

lovkrav til bremselys på fodpedal ? {{forumTopicSubject}}

skal have min ny mc til toldsyn snarest muligt, men har et lille problem. der er ingen bremselys ved brug af fodpedalen. ? men der ingen ledninger ned til omkring pedalen. er det et lovkrav at der skal være bremselys både ved brug af for og bagbremse ??
den er forresten importeret fra italien hvis det skulle kunne have noget at sige.

mvh lars n


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lovkrav til bremselys på fodpedal ?
  • #2   1. apr 2008 jeg fik min synet i sidste uge... det var bare forbremsen hvor kontakten ikke virkede... tror det bliver en anmærkning... men nu kan man jo selvfølgelig se der mangler kontakten nede ved din. såe...

    en ting er sikkert. det bliver højst sansynlig tjekket.


  • #3   1. apr 2008 det oster ikke mange basører at lave selv, køb en bremselyskontakt, træk en + ned til kontakten, og træk så en FRA kontakten op til pæren i bremselyset, så skulle den ged være barberet

    ellers så på med en prøveplade og kom til århus, det tager ca 3 gange så lang tid for dig at køre fra nr nebel til århus som det tager mig at lave det


  • #4   1. apr 2008 Hvis ikke der er andet, så giver det bare en anmærkning... smiley
    Så ingen grund til panik smiley


  • #5   1. apr 2008 kan nemt lave det selv, ingen problem der. smiley

    men det var mere lge om det er et lovkrav. kan ikke lige forstå hvorfor det ikke er monteret på cyklen. men det er vel fordi den er importeret fra italien så ??

    tak for svarene mvh lars n


Kommentér på:
lovkrav til bremselys på fodpedal ?

Annonce