{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gsxr 600 k7 eller gsxr 750 k7?
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.650
    #1   22. aug 2022 Du skal prøvekøre dem, for at se hvad du selv kan lide.

    Det er stort set den samme cykel - bare med forskellig motorkarakteristik.


  • #2   22. aug 2022 Ville jeg os gøre men os lige for at høre om der var for og imod, har en r6 nu men fra 2000

  • #3   23. aug 2022 Som Sajmon skriver.. De er begge meget ens. Jeg har ejet en 600 K7 og prøvekørt en 750.. For mit vedkommende er 750 bare en smule hurtigere men næsten ingen forskel i alt andet.

  • #4   23. aug 2022 Til gaden, 750 any day. Jeg har haft en 750 på gaden, men da jeg tog den med på bane for første gang gik det op for mig, hvad den kan og skal bruges til, så jeg solgte den og købte en k7 750 banecykel. Siden har jeg svoret at sportsmaskiner er ubrugelig på vej. Jeg er dog kommet til at købe en gsxr 250 fra 90, men den lider ikke af, at man aldrig kan bruge alle kræfterne på vejen. Så måske med den i baghovedet, så er en 600 bedre til vejkørsel, fordi man kan udnytte en smule mere af kræfterne. Jeg kender ikke svaret, jeg har aldrig haft en sportscykel med 600 kubik smiley

  • #5   23. aug 2022 Ja okay må ud og prøve, kører selv på en r6 fra 2000 nu men skal have en af de cykler ved siden af

  • #6   24. aug 2022 Ville til en hver tid vælge 750, og der er ikke den store forskel i pris

  • #7   30. aug 2022 Jeg tror ikke jeg kommer til at køre sportsmaskine med kåbe igen. Det er simpelthen for nemt at køre så stærkt at kortet ryger, at jeg til hver en tid hellere vil køre noget Tuono eller lignende. Har lige fået fingrene i en SV1000S, men også på den ryger kåben.

    Når det så er sagt, synes jeg at færre kubik beder om flere klø end store maskiner, så man nemmere kører "entusiastisk" på en 600 end en 750 eller litercykel.

    Det er et spørgsmål om hvor god man er til at beherske sig. Jeg kan bedst på litercykler.


Kommentér på:
Gsxr 600 k7 eller gsxr 750 k7?

Annonce