{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nypris SV1000S
  • #1   28. aug 2022 http://www.sydfynmc.dk/

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #2   28. aug 2022 Det kan ikke betale sig at importere en, når der er så mange på det danske marked.

    Nypris for en 2004 SV1000S var 149.995 kroner.


  • #3   28. aug 2022 Jeg takker.

    Det er en kammerat, jeg køber den af til en god pris, og en anden kammerat fik en N'er med væsentlig færre km. til 21k i afgift. Jeg regner med mindre end det, så jeg kommer til at stå med en fin SV'er til under 30k, og formentlig tættere på 25, så vidt jeg kan sjusse mig frem til.


  • #4   28. aug 2022 Afgiften bliver nok billigere end 21.000kr

    profilbillede
  • #5   29. aug 2022 #4 Super fedt, tak skal du have. Så er det lige før jeg når at få afgift på i år, så jeg lige kan nå at få rullet lidt rundt inden vinter!

    Det er primært for at have noget at bygge på, så det haster ikke, men omvendt vil det da være super fedt lige at kunne få det ordnet inden vinter. Så behøver jeg heller ikke bekymre mig om at afgiften skulle stige ved forbedringer, den har nogle skrammer rundt omkring.


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #6   29. aug 2022 Husk at lime svinghjuls magneter på den. De går løs med potentielt motorhavari til følge.

  • #7   29. aug 2022 #6 Tak, det vil jeg gøre, hvis det ikke allerede er gjort. Jeg køber den af en makker, han snakkede om at det muligvis var gjort. Det skal lige tjekkes.

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #8   29. aug 2022 Hvad hedder han?
    Jeg har lavet rigtigt mange af de svinghjul for folk - det kan jo være jeg kan fortælle dig det.

    Hvis pakningen til dækslet er grøn, så har der været nogen inde og kigge som minimum, så det kan du se udefra. smiley


  • #9   30. aug 2022 #8 Christian Høegh. Jeg må lige tjekke pakningen senere i dag, kigger forbi ham hvor den står i eftermiddag.

    Men det er et projekt, den skal brygges om. Første trin bliver nok at tilrette en trailer til projektet, så jeg kan flytte rundt på den mellem adresser. Meget skal laves her hvor jeg arbejder, men da jeg ikke må have den stående her, skal jeg kunne flytte den nemt.


Kommentér på:
Nypris SV1000S

Annonce