{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  OMG! syg mand (syg kørsel)
  • #1   31. aug 2005 Jep! SYG MAND, den er god nok...

• #2   31. aug 2005 nice smiley .. er det i dk ?

• #3   31. aug 2005 der kan vist ikke være flere klip tilbage på det kørekort

• #4   31. aug 2005 syg og syg, synes nu det er ganske cool. gør hva mange andre tænker på hehe..

Tror det er i tyskland, skiltne ser tyske ud.

• #6   31. aug 2005 Fed kørsel.........................Sygt men fedt!

• #7   31. aug 2005 Han kører sku ok. Det er sygt at se hvor mange kræfter de 1000ere har. Godt man ikk har sådan en.

Ja det ville være lækkert om der ret faktisk var nogle steder hvor man kunne lave den der slags uden andres indblanding. evt en racerbane.

• #10   31. aug 2005 Ja ja der er altid en der er bedre til at køre på baghjul end én selv hehe smiley

Det der er jo sygt hehe ´har svært ved at forholde mig til at man kan få en bike til at gå på rullen ved 100+ og så først sætte den ned igen ved 200+ km/t hehe syyygt..

Men som ovennævnt tror jeg desværre heller ikke at han bliver såå gammel smiley
    Men fuck hvor kan han styre det! SEJT.

Thomas

• #11   31. aug 2005 Kan kun sige *suk* over den slags kørsel

• #12   31. aug 2005 Fuck det var fedt kørt, blev jo total tændt! det ligner jo nærmest slalom ned af en skiløjpe sidst på dagen.
    Men når først gutten er så god til at køre skal han sgu nok overleve.... Der må sgu da være nogen herinde der også kan finde på at køre lidt slalom og bruge nødsporet af og til?

• #13   31. aug 2005 Ja der er selvfølgelig også regler der skal følges på en bane. Det er jo klart.
    Det ville dog være lækkert om der var nogle steder hvor man ikke skulle ha licens, men bare kunne få racet af under ordnede forhold. Så ville man sikkert også se mindre af den der slags i trafikken.

• #14   31. aug 2005 ...jeg syntes allerede man ser alt for lidt af det nu, jeg syntes fandme jeg overhaler den ene mc efter den anden i min gamle udrangerede Audi stationcar... De er sgu da faldet helt i søvn hernede i lillebæltsområdet... pissekedeligt.

• #15   1. sep 2005 De har nok deres kørekort for kært dernede skal du se Carøe;-)

• #16   1. sep 2005 - der er da ellers nogen har noget med et vældigt system med at vippe nummerpladen ved hjælp af en centrallåsenhed og så bare deruda...

• #17   1. sep 2005 Carøe jeg håber da det nye klippesystem kommer til at virke. Du lyder da godt nok ikke for spids.

• #18   1. sep 2005 jeg tror da helt sikkert det kommer til at virke, for nu er der da slet ingen tvivl længere, hver gang man ser politiet skal man bare give gas, for ellers giver det klip for normale motorcyklister. Så er der den gruppe som dig Sebastian som er ældre end min far i sind og som er så klogere end klog, i noller jo afsted og burde egentlig køre MZ i stedet, hvis i virkelig er så hellige og gode lovlydige borgere som i selv antyder. Men hold da kæft det må være kedeligt!!!

• #19   1. sep 2005 *suk*

• #20   1. sep 2005 Carøe, husk lige denne her
    (link fjernet)

• #21   1. sep 2005 Jeg tager hatten af Carøe, hvis du kan gøre det efter på din Færge!!!! ;o)

• #22   1. sep 2005 jeg kan ikke gøre det efter, men lysten fejler ikke noget. Og hvad sjov er der ved at have alle de vilde maskiner hvis man alligevel ikke bruger dem? Jeg bruger sgu alt hvad jeg har i min når jeg kører og er man flabet nok, er det sgu ganske skæg, men indrømmet, festen stopper ved 260kmt. Men nu er motorvejene alligevel for farlige at køre stærk på, så farten rækker til landevej og by...

• #23   1. sep 2005 Du burde slet ikke have kørekort med den indstilling du har til traffikken. Du er jo til fare for dig selv (det er så ligemeget) og alle andre hvis du kører som du giver udtryk for.
    Eneste du mangler er vist et anlæg på mc´en?

Hvis du har sådanne lyster, så køb din en mc uden afgift og kør noget ræs på bane! Det er både lærerigt og sjovt.
    Indtil da jeg krydser da fingre for, at de tager dit kort, hvis du er seriøs med den indstilling du giver udtryk for. For det er folk som dig der tager liv i traffikken og giver os mcister et dårligt ry!

• #24   1. sep 2005 Forkert, det er ikke folk som mig der tager liv i trafikken, jeg kender mine grænser og har kørt MC i 17 år altid med fuld gas så meget jeg har kunne komme til det. Men ingen styrt på gadecykler nogensinde. Det handler jo om at kunne læse trafikken og kende sin egen og cyklens begrænsninger. Det handler sgu ikke en skid om lov 80kmt.
    Dem der tager liv, er dem der kører over evne, og det kan sgu meget nemt ske under hastighedsgrænserne, bare lidt korn eller grus feks. Gutten vi ser i indslaget ved hvad han gør, og det er sindsygt for de fleste at efterligne, men selv er han ikke i livsfare.

• #25   1. sep 2005 Du er sgu for syg i hovedet Carøe! Håber fandme at du bliver snuppet inden du kører galt og slår dig selv eller andre ihjel!!!!

• #26   1. sep 2005 Jeg kan kun give Carøe ret. Hvis man har sådan en kontrol over sin mc, så er det ikke farligere end normal kørsel på mc, tror jeg!

• #27   1. sep 2005 - Tine
    Du er jo også en kvinde, og 99% af dem ved da slet ikke hvad det her handler om, så bliv du bare forarget...

• #28   1. sep 2005 Så fik du da vist lige den hva' Tine!

Og hold så kæft når mændene taler!!!!

*GGGGGG*

/Pia
    (Sikkert ikke velkommen i klubben til udryddelse af kvindelige billister, knallertførere, traktorførere/landmænd, børn, dyr og andre usle trafikale pestilenser)

• #30   1. sep 2005 Det har ikke en skid at gøre med at være kvinde! Det handler om at have noget mellem ørerne hvad du helt tydelig ikke har! Ikke med de holdninger du kommer med!
    Og nej jeg vil sgu ikke holde kæft Pia!! :o) Det er da det vi kvinder er kendt for! At kæfte op!
    Jeg kan da godt se det fede i stunts og flot kørsel! Bare ikke på steder hvor andre kan komme til skade! Er der ingen mennesker til stede er det sgu ens egen hovedpine!
    Kør med omtanke!

• #33   1. sep 2005 Så skabte Gud manden...
    Gud sagde: Du skal være et menneske, manden, du skal leve det gode liv.
    Du skal være klog og intelligent og du styrer og bestemmer over denne verden.
    Du skal leve i 20 år.
    Manden: Det lyder som et rigtig godt liv, men kan det ikke vare lidt
    længere? (det er så her manden bruger sin intelligens for første gang)
    Manden: Kan jeg ikke få de 15 år æslet ikke ville have, de 20 som hunden
    afslog og de 25 år papegøjen ikke havde lyst til?
    Gud accepterede...

Derfor lever manden et dejligt liv indtil han bliver 20. Så bliver han
    gift. De næste 15 år knokler han dagen lang og bliver kaldt dum som tak.
    Så får han børn, lever af rester fra bordet og passer på huset de næste 20 år.
    De sidste 25 år sidder han i hjørnet af stuen og gentager alt hvad folk
    siger, til stor irritation for alle....

Hvorfor skabte gud manden?
    Fordi vibratoren ikke kan slå græs.

Gud skabte kvinden uden humoristisk sans, fordi hun skulle elske manden og ikke grine ad ham.

Og sådan kunne jeg blive ved....

• #34   1. sep 2005 - Sådan Niels!
    Det er nemlig rigtigt, det er sgu mærkeligt hvad det er der gør at folk glemmer hvad det er der tændte dem engang og de så efterhånden bliver så hellige det er til at brække sig over. Jeg kører sgu ikke så tit mere, men jeg kan da stadig se det fede i det. Det kribler i maven når nogen drenge virkelig rykker afsted. Men det er som om at folk sætter en dæmper på sig selv og så bare syntes det samme som alle andre for det er mest fornuftigt.
    og mønsteret er det samme hele vejen igennem, jeg mener jo det er bedre at slå sig lidt i starten og så blive god til at køre. Men at starte på 34HK minder ikke meget om at køre MC. Selv startede jeg med 50HK. og det var ikke meget, men man fik da smagen af fart og man kunne få nogle ups oplevelser uden at det var vildt farligt.
    Med de gode styre og bremseegenskaber cyklerne har i dag mener jeg sagtens grænsen kunne være 70HK de første år.
    34HK er fint fra 16-18år.

• #36   1. sep 2005 Jeg hader absolut ikke mænd! De kan sagtens udnyttes til noget fornuftigt! ;o)

• #37   1. sep 2005 Hmmm – allerede i børnehaveklassen forventes det at man skal kunne lægge egne behov til side af hensyn til andre mennesker.
    Jeg synes det er bekymrende at der er individer som er kommet et godt stykke op i voksenårene endnu ikke har tilegnet sig denne kompetence.

Lidt senere i opvæksten lærer man også at gå efter bolden i stedet for manden…

/Pia

• #38   1. sep 2005 kontrol over sin mc min røv!!
    Det er jo det alle siger!Det er sq en grund til der er regler mht traffik!

• #39   1. sep 2005 Carøe: En hvilken som helst klaphat kan købe en 136Hk 1000ccm maskine med tøsebremser :o) og køre stærkt når det går lige ud. Jeg er af den opfattelse at MC-kørsel er sjovest når vejen snor sig, og så er det ligegyldigt hvor mange Hk man har på hjulet. For på småvejene kan en GPZ500S snildt følge med en CBR1000 og lign. maskiner.

Person A starter på en GSXR250, efter en sæson køber han en GSXR400 så en 600, en 750'er og til sidst en GSXR1000
    Person B køber en GSXR1000 som sin første MC....
    Hvem af disse 2 tror du er bedst til at køre på de sjove veje?

/
    Jesper

• #40   1. sep 2005 Dejligt med fornuftige mennesker herinde! :o)

• #41   1. sep 2005 og ærgeligt der er folk uden hjerne! "dæwl iit da.. Vi ska sq køre rååen idaw"
    Kan ikke tage sådanne alvorligt. En flok bonderøve uden lige!
    De er ligesom typen der slår første gang uden at spørge!

• #42   1. sep 2005 Sebastian, nu skal du svare mig helt ærlig. Med den kværn du kører rundt på, overholder du så de love og regler du skal hele tiden? For hvis du gør, hvad laver du så med sådan en mc?
    Ps: Det er ikke ment som noget surt opstød, eller fordi jeg er enig med de andre i tråden, jeg er bare nysgerrig.
    Mvh
    Martin

• #43   1. sep 2005 jeg er ikke typen der fyrer cyklen af og kører råddent, da jeg ikek er besat af fart. Jeg har diskuteret det med så mange før.
    Jeg er typen der kommer hen til et lyskryds. En Brian i bil gasser op. Det bliver grønt og han ræser afsted, mens jeg kører stille og rolig, så han rigtig kan føle sig dum
    Når jeg får lyst til lidt så finder jeg de små veje ude på landet. Og der er det begrænset hvor meget fart du kommer op på.
    Jeg nyder bundtrækket, og accelerer hurtigt op på den tilladte fart, og måske også lidt mere af og til. Men aldrig således mit kort er i fare!
    Jeg har familie ved grænsen, så når der skal prøves noget med høj fart, sker det på de tyske motorveje. Tør simpelthen ikke herhjemme pga billister ikke har respekt for mc´er og pga de regler der er sat for trafikken

• #44   1. sep 2005 Jeg er sq enig med Carøe. Når jeg får en stor maskine skal den sq også skydes råddent skråt i ny og næ.

Fornuftig kan man sq være når bliver gammelt.

• #45   1. sep 2005 det skal i da også være velkommen til og det kan da også sagtens lade sig gøre.
    I skal bare ikke sætte andres liv på spil, fx ved at gøre det i byen elle andre steder hvor folk meget nemt kan komme til skade pga jeres hang til at vise jer.

Men vi må jo håbe at den nye politivedtægt gør at der komemr flere betjente på gaden, således at det bliver svært at spilel kallefiks og smartass inde i byen

• #47   1. sep 2005 Mht de regler der er trådt i kraft nu her!
    Hvorfor mon de laver sådanne? Kan nogen af jer tænke så langt? smiley

• #48   1. sep 2005 Måske ikke lige til det du håber på Richard, men du er velkommen til at komme forbi og slå græs! ;o)

• #49   1. sep 2005 Tror det er det forkerte sted i diskutere om Gud, kristendomen og børnehaveklasser!
    Kraften bag en motorcykel er det fede ved det, jeg opnår en frihed intet andet kan give mig!
    Jeg har fået mit kort for nyligt, og dumpede teori første gang, der sagde MC betjenten til mig at jeg var for forsigtig og skulle huske på at det var MC kort jeg ville have så derfor ikke være bange for at give den gas! og min kørelære: "man tager jo ikke MC kort for at køre 80km/t på vejen!!!"
    Giv den gas når der er plads til det!

• #51   1. sep 2005 ja - men er der plads til at køre 145 mellem en bus og en bil med campingvogn på en tosporet motorvej?
    Det var vel her et sted diskussionen startede.

og er man mon voksen nok til at "æde konsekvensen" den dag det alligevel går galt og man uheldigvis bliver skyld i en anden trafikants ulykke eller måske død?

Og fa.... tage mig om jeg vil underkaste mig mind mand, føde hans barn i smerte for så at skulle gå og længes efter ham resten af livet fordi han går ud og prøver sine grænser af i trafiken den dag det går galt!

Friheden kan man sagtens føle uden at fare afsted med 200 km/t på baghjulet.

/Pia

• #52   1. sep 2005 hmm, det er noget af en kaffekluub/diskussionsklub I har jer her.. der må da være nogen der snart skal ud at afreagerer! :oD

• #53   1. sep 2005 Pia -> Jeg taler ikke om 200km/t på baghjul, jeg taler om ens egen grænse for fart! Jeg køre altid det jeg syntes vejen tilbyder man må køre, og det kan da også være ulovligt...

Nikolai K -> ja stedet her er vist fyldt med pædagoer og præster smiley

• #55   1. sep 2005 Kent O

Jeg taler om 200 km/t på baghjul fordi det var hvad jeg så i videoen i det første indlæg. Derefter var der en del debattører der mente at det var da bare fedt og helt i orden.
    Jeg er af en anden mening.

Jeg er hverken pædagog eller præst, men en debat bør vel være åben for alle?

• #56   1. sep 2005 Niels

Jeg ville aldrig bestemme om min mand skal køre råddent eller ej.
    Det er ikke nødvendigt, han er et normalt tænkende menneske.

Jeg kan sagtens sætte mig ind i den rus det vil være at køre 200 - men tror ikke lige jeg kan få Viragoen derop smiley

Min reaktion til videoen var faktisk at jeg godt kunne se det fede i den. Kunne sagtens forestille mig det rush det har givet ham der kører - men derfor mener jeg stadig at det er et eksempel på uforsvarlig kørsel - fascinerende men uforsvarligt.

Jeg mener at der burde oprettes nogle baner her i DK hvor "almindelige" mennesker med hang til fart og spænding kunne leje sig ind for at prøve kræfter med deres biler og motorcykler.

I Sverige har de sådanne baner, så mon ikke det ville kunne lade sig gøre herjemme også?

/Pia

• #59   1. sep 2005 Niels -> 110% enig
    Pia -> Ja det kunne være rart med lidt banekørsel, men hvor tit ville det kunne lade sig gøre!?
    Richard -> Lad nu den græs-dildo være!!!

• #60   1. sep 2005 Ha ha´ha alt dette pga af et lille video klip!!!!!!

Tjae man kan da ikke give os skylden for, at vi ikke er alsidig hvad debat angår!!!

hæhæ kewl

• #61   1. sep 2005 kan man ikk komme ud og kører hver onsdag i vandel?

• #62   1. sep 2005 Niels

Jeg sætter ingen i bås. Jeg kunne også have valgt ord som ansvarlig eller fornuftigt tænkende - uden dermed at sætte dig eller andre i bås! Havde det fornærmet dig mindre?

At jeg skal være inhabil i forhold til at udtale mig i det ansvarlige i at køre 200 km/t på baghjul på offentlig vej fordi jeg ikke selv har kørt 200 forstår jeg bare ikke?

Skal man have prøvet alt hvad man vover at udtale sin mening om?

/Pia

• #63   1. sep 2005 Hold da op hva smiley Jeg må indrømme at jeg også bliver facineret af et klip som dette. Og et eller andet sted, kunne jeg sg ugodt tænke mig at prøve det. Men jeg har sgu nok mit livt for kært... En ting er at kende sin kværn og sine egne begrænsninger. Men du kan ALDRIG læse trafikken 100% korrekt. Der vil altid være en eller anden idiot der laver noget uforventet! Og det er der det går galt. Så længe man kan styre sig når andre mennesker er i nærheden. Og køre med omtanke i tæt trafikerede omgivelser. Så er der vel egentlig ikke noget galt i at ha' trang til fart på offentlig vej ? Så længe man gør det et sted hvor der ikke er biler eller andet. En motorvej kl.5 om mogenen en søndag. Den er nok ikke særlig trafikeret, så det ville da være et alle tiders sted til at give den gas ad helvede til !!? Personligt kører jeg nok heller ikke altid som dem med uniform gerne vil have. Hvid der er plads til det, så får den sgu hva' den kan trække.
    Og hvor i alverden kommer din haveentraprise ind i billedet Richard ? Der er et andet forum...

-Nordskov

• #64   1. sep 2005 Og self. tager man det som en mand (dame) hvis man bliver snuppet !! Man banker jo heller ik sin lærer fordi man ikke har lavet lektier... eller hva ?

• #66   1. sep 2005 Jesper- jeg er enig i det der med klaphatten kan købe hvad han vil, selv vil jeg egentlig helst køre en mindre maskine, men pga. af de fucking regler med kørekort osv. har jeg nu en stærk maskine for at kunne køre fra strisserne til hver en tid. Og det har jeg gjort tit, undtagen lige den gang jeg punkterede smiley Men alt det fine snak om småveje, det er teoretisk rigtigt, men igen her er det sgu som folk der har travlt med at argumentere for 19" alufælge i stedet for 14" Det er sgu de færeste der presser citronen så langt at der virkelig er noget om snakken.
    Når det er sagt, nyder jeg sgu at ræce sammen med drengene på 600ccm'erne de giver sgu da en lidt konkurrence, og ja jeg bliver af og til hægtet af på småvejene, men det er sgu marginalt og det handler jo mere om hvor tidligt man bremser osv. MHT, dårlige bremser, ja så er jeg jo fra generationen der har kørt 70'er cykler så jeg har sgu da kræfter i ærmen, så jeg kan sgu nok bremse lokomotivet over tid smiley

• #67   1. sep 2005 Siike en masse der kom ud af denne tråd! Det giver da luft for meninger! Og gudskelov for dem! Ellers var verden sgu for kedelig!
    Blæs I bare igennem jer der har lyst, men lad være at gøre det hvor andre kan være i fare!
    Sov godt allesammen!
    Ja selv dig Carøe! :o)

• #68   1. sep 2005 Niels jeg hverken sviner eller bliver gal og siger grimme ting. Jeg har min mening og jeg accepterer andres mening! Det er ligesom det er forum er til
    Lad være med at blive personlig.

• #71   1. sep 2005 selv godnat

• #72   2. sep 2005 Kan man ikke gemme det film klip der ?? Jeg kan ikke finde ud a det... ???
    -Hjæææælp !!

• #73   5. sep 2005 Højreklik på linket til højre, i teksten og sig gem som

• #74   5. sep 2005 Ikke en fis det virker !! Den gemmer bare en genvej til siden det ligger på.

Kommentér på:
OMG! syg mand (syg kørsel)

Annonce