{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.508 visninger | Oprettet:

MC køreskole i Hvidovre {{forumTopicSubject}}

Hej Alle!!!

Jeg skal til at tage kortet så jeg kan få købt mig en MC... Havde planer om at tage i roskilde da jeg igennem en ven ku få en god pris... men nu er han sprunget fra og så gider jeg ikke tage i roskilde..

er der nogen der kender en god køreskole med ordenlig undervisning til en fair pris i hvidovre/rødovre eller omegn??

håber i har nogle gode skoler at anbefale!!!

på forhånd tak!.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MC køreskole i Hvidovre
  • #2   2. apr 2008 det er os den skole jeg har læst de bedste ting om!!!

  • #3   2. apr 2008 Tjek osse Tip top trafik på Frederiksberg. Det er en kæde, så priserne er lidt lavere end énmandsfirmaerne.

  • #5   2. apr 2008 Glem det med prisen det er vigtigere med fornuftig undervisning

    og ja kan osse anbefale hvidovre torv


  • #6   2. apr 2008 Det var da ellers sjovt, når Tip Top i mange år prismæssig har ligget under konkurrenterne. Og endda kom i programmet Rapporten, for at bryde prisaftalerne køreskolerne imellem i Aarhus.
    Flere filialer, flere kunder, mindre avance på hver kunde, som jeg ser det. Og TIp Top havde god beståelses %, da min storebror tog MC kort hos dem.


  • #7   3. apr 2008 Tip Top Trafik på Frederiksberg har vist København's bedste beståelsesprocent på MC-kørekort, MEN de tager dog kun elever, der allerede har kørekort til bil.

    Det er der selvfølgelig ikke noget galt i, men det gør jo, at man ikke kan sammenligne deres beståelsesprocent med de skoler, der tager MC-elever, der aldrig har været ude i trafikken før.

    (På mit hold ved Tip Top Trafik havde der dog sneget sig en enkelt elev med, der ikke havde bilkørekort, men han fik alligevel lov at fortsætte, fordi han var ret gammel og ikke virkede specielt usikker i trafikken.)


  • #8   3. apr 2008 Vildand det der er sjovere er at hvidovretorv er billigere end Tip Top. Hvor mange køreskoler et firma har rundt omkring har vel kun betydning for hvilken bil/mc ejeren kører rundt i. smiley

    Ved at have flere skoler har man jo også flere omkostninger....så alt i alt er der nok ikke den store forskel.


  • #9   3. apr 2008 kan kun klart anbefale hvidovre torvs køreskole med johnny.....
    super sted...

    Chris


Kommentér på:
MC køreskole i Hvidovre

Annonce