1.185 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Suzuki TL 1000 R "Tikke-lyd" Suzuki TL 1000 R "Tikke-lyd"

Hej alle sammen....
Skulle til at starte min TL 1000 idag. Men starte ville den ikke. Har stået ca to uger uden at være startet. Når jeg trykker på starteren kommer der bare en tikkelyd et sted fra under kåben . Er det bare starteren der forsøger sig, selv om der i virkeligheden ikke er nok strøm på ? Kender ikke til de moderne lyde på en MC da mine andre cykler jo har været ældre.... haha...
Men på forhånd tak for hjælpen...

Mvh Frank A

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki TL 1000 R "Tikke-lyd"
  • #1   4. apr 2008 Ja har også smidt mit lille lrte ladeapparat på. Så snart jeg prøver starte går den ned på den gule oplade lampe...... så må prøve med en ordentlig booster eller et nyt batteri....

• #2   4. apr 2008 Lad nu bare det ladeappaat sidde å et par timer eller tre. Så starter den nok.

Hvis den ikke ka holde spændingen derefter, så lader den for lidt, har en ekstra stelforbindelse eller batteriet er dødt!

• #3   4. apr 2008 Måske den bare skal trækkes op??

Ej sorry. Jeg tror bare du skal oplade dit batt. Du har vel opbevaret det i et forholdsvis varmt lokale og ladet lidt på batt. hen over vinteren?

Hvis ja, er det muligvis et nyt batt. som kræves.

• #4   4. apr 2008 for lav spænding. - dit batteri trænger nok til at blive motioneret lidt, sådan en v2 giver jo noget modstand når den skal rykkes i gang, så tror også på dit batteri er fladt... måske død... men prøv da lige og lad lidt på det.

mvh Offslow

• #5   4. apr 2008 Frank - PAS PÅ, en fjende har monteret en bombe, he he

- Nyt batteri, som de andre har nævnt smiley

• #6   4. apr 2008 Harselv haft samme problem med min. Hvis ledningerne sidder rigtigt på batteriet så er det fordi batteriet er dødt og skal oplades. Du kan muligvis godt skulle ud i at købe et nyt batteri. Det koster ca. 900kr for et originalt.

kjmotorcykler.dk i herllev forhandler dem.

• #7   4. apr 2008 Ok...tak for hjælpen. Havde den igang for to uger siden hvor jeg fik den. Den var da lige kommet hjem fra England. Hvordan de har behandlet batteriet vinteren over vides ikke. Ladeapparatet har været på hele dagen men det ser ikke ud til at hjælpe. Nu prøver jeg med boosteren i aften. Og virker det ikke så køber jeg bare et nyt i morgen hos den lokale MC forretning.....;-)

• #8   4. apr 2008 God idé for hvis batteriet er ødelagt og ikke tager imod, når du lader så er det sgu ligevidt:)

• #9   4. apr 2008 start kabler på fra bilen... det virker fint på min de par gange den er løbet tør... og så en go tur på en 50 km... så virker det sq igen...:-)

Kommentér på:
Suzuki TL 1000 R "Tikke-lyd"

Annonce