{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.219 visninger | Oprettet:

Phonak høreværn {{forumTopicSubject}}

Jeg modtog mine Phonak høreværn for et par dage siden.

Man skulle jo uden problemer kunne snakke med andre med dem på, og samtidig skulle de dæmpe vindstøj. Jeg synes dog at de dæmper snak og anden almindelig støj rimelig meget, og jeg må anstrenge mig for at høre hvad der bliver sagt til mig i en almindelig samtale. Skal det være sådan?

På bestillingssedlen står der at det er en standard model, hårdhed Shore 40 og med MEC (ASA) filter. Stemmer det overens med jer andre som har bestilt med henblik på mc kørsel?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Phonak høreværn
  • #1   5. apr 2008 Hej

    Du skulle kunne tage fat i Phonak og få et knapt så aggressivt filter. Jeg har selv lige modtaget mine men har ikke kørt med intercom endnu, så ved ikke om mine er ok eller om jeg skal have lavet modifikationer...

    Ring til Phonak smiley Jeg mener deres kundeservice skulle være i top...

    Mvh
    Anna


  • #2   5. apr 2008 jeg har bestilt dem med MAX dæmpning i, man skal lige vænne sig til dem

  • #3   5. apr 2008 På min bestillingsseddel står det samme som på din, men på min faktura står der bare:

    "DOT Standard N/M AS/DL"

    Står der også det på jeres?

    Det skal siges, at farven ikke var den jeg har bestilt, men på trods af det går jeg da ud fra at de er med det bestilte filter ...

    Mine fungerer egentlig umærkerede ... eneste "ulempe" er at de ligesom "hakker" lidt ved kørsel på ujævn vej ...


  • #4   5. apr 2008 Jeg synes faktisk at de er pengene værd..

    Du kan stadig høre lidt motor og horn mv., men stort set alt vindstøj er væk ... men som jonas skriver er det lidt svært at snakke med dem i (men de er nok bedre at snakke med end alm. ørepropper)

    Jeg fortryder ikke købet ..


  • #7   5. apr 2008 Jeg har fået mine udleveret af Hæren, og er rigtig tilfreds med dem. Bruger dem også på mc'en, bla på en tur til sydtyskland sidste år hvor vi kørte omkring 700km om dagen, der ville jeg ikke have undværet dem.

    Deres kundeservice er også helt i top!


  • #9   5. apr 2008 Nu kan du jo ikke forvente de passer når du får hjelm på, da den presser på dit hoved, og det jo ikke er noget der er taget højde for da der blev tager afstøbning.

Kommentér på:
Phonak høreværn

Annonce