{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha DT 250 mx
  • #1   15. okt 2022 hvad den er værd vil jeg ikke kloge mig på , men der nogle der hellere vil have militærmodellen en den civile , så det er der mulig der er en derude der har kørt på sådan en i sine unge dage i circus mili der vil have sådan en

  • #2   15. okt 2022 Jeg har haft en for mange år siden. Den var godt nok sløv. På en eller anden måde var den droslet, men jeg fandt aldrig ud af hvordan. Yamaha DK kunne ikke hjælpe og som jeg husker, så var det fordi de ikke havde importeret den. Den var leveret gennem Holland eller Belgien.
    Man skal være opmærksom på, at det nok efterhånden kan blive svært at få dele til den.


  • #3   15. okt 2022 kan den køre

  • #4   15. okt 2022 hapsi, Ja alt virkede for et par år siden da jeg sidst havde startet den op, men den spilder olie fra en simmerring ved gearskiftet, de skal nok skiftes på motoren.


  • #5   16. okt 2022 Mht droslingen har jeg på fornemmelsen, at ihvertfald nogle af dem som mili brugte, fik en anden karburator for at drosle dem. En soldaterkammi havde sådan en fætter, som fik brug for en ny karburator under en øvelse. “Desværre” kunne man kun fremskaffe den originale, det blev efter sigende en helt anden maskine at køre på bagefter.

Kommentér på:
Yamaha DT 250 mx

Annonce