{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.665 visninger | Oprettet:

Kawasaki 250R {{forumTopicSubject}}

Ja nu fylder jeg 17 inden længe...Og så er der jo lige pludselig under et år til man kan få pappet ;D

Så er lige så stille begyndt at kigge på Mc, som ville være et godt valg til mig at begynde på.

Havde i starten tænkt lidt en Yamaha YZF-R125, men fik at vide at der ikke var meget sjov med dem, og at jeg heller skulle tage et kig på en Kawa 250R Ninja. Og den er egentlig også fin nok til mig smiley Har det rigtige lokk og en pris jeg kan være med på.

Men synes ikke rigtig jeg kan finde noget på dem, alsår fordele, ulemper og andet i den dur.

Så vil meget gerne høre hvad i synes om dem, meget gerne også personlige erfaringer.

Siger tak på forhånd.

Ps. I må da også godt kommed med bud på andre mc'er der kunne være noget for mig..mine krav er at den skal have racer look, helst ny og ikke ret meget over 50k.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kawasaki 250R
Kommentér på:
Kawasaki 250R

Annonce