Ebay spøgsmål Ebay spøgsmål
Hej.
Jeg fandt nogle dele til min xl 250 på Ebay, som jeg godt kunne tænke mig, auktionen udløb i nat, så jeg installerede et sniber program til ebay (Bid-O-Matic).
Da jeg så stod op i morges, tjekkede jeg lige min pc. Jeg kunne se at delen var solgt til en lavere pris end hvad jeg havde indsat som maks. jeg havde lavet et loft på 15 $ og salgs prisen var 11$, der stod så også i programmet at fragt var 5 $. Når man byder med programmet, skal man så indregne fragt når dette er tilgængeligt på auktionen. Er der ellers nogle som er hajer til dette program som kan hjælpe, eller nogen der kan anbefale et andet? Da jeg har nogle kommende auktioner som også løber ud om natten dansk tid, vil det være lækkert at kunne benytte sådan et program.
maj 2007
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 23 Svar: 259
Og jeg har ikke installeret noget program..
Mht. fragt, så er prisen altid uden fragt... Og det er min erfaring at det bedste at spørge sælger via ebay mail hvad fragtprisen er, inden man begynder at byde. -De har altid svaret hurtigt tilbage!
Har bl.a. lige købt et single seat cover til min viffer og fik at vide fragten vil koste 19 euro, så det tog jeg selvfølgelig højde for da jeg indtastede mit maxbud!
maj 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 3 Emner: 48 Svar: 102
maj 2007
Så kan jeg da bedre forstå at jeg tit bliver overbudt lige til aller sidst - det er møg irriterende
dec 2004
Følger: 37 Følgere: 37 MC-er: 5 Emner: 23 Svar: 1.076
sep 2005
Følger: 9 Følgere: 12 Emner: 11 Svar: 233
Jeg har brugt Bid-O-Matic adskillige gange hvor jeg ikke selv har kunnet være til stede ved en computer og byde sekunder før auktionen udløb. Har også installeret det for en bekendt der i en periode brugte det hyppigt. Har altid virket perfekt for os begge, så programmet er fint nok.
Du kan indstille programmet til hvor mange sekunder før auktionens udløb det skal byde. Brug evt. den indbyggede test-funktion hvor programmet tester hvor lang tid det er om at byde på en auktion på Ebay, læg en 5 -7 sekunder til og indtast det i programmet. Måske er det indstillet for snært pt. således at programmet simpelthen har lagt dit slutbud et micro-øjeblik for sent ind.
maj 2007
Sådan er auktioner jo!
Ebay spøgsmål