585 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Ebay spøgsmål Ebay spøgsmål

Hej.
Jeg fandt nogle dele til min xl 250 på Ebay, som jeg godt kunne tænke mig, auktionen udløb i nat, så jeg installerede et sniber program til ebay (Bid-O-Matic).
Da jeg så stod op i morges, tjekkede jeg lige min pc. Jeg kunne se at delen var solgt til en lavere pris end hvad jeg havde indsat som maks. jeg havde lavet et loft på 15 $ og salgs prisen var 11$, der stod så også i programmet at fragt var 5 $. Når man byder med programmet, skal man så indregne fragt når dette er tilgængeligt på auktionen. Er der ellers nogle som er hajer til dette program som kan hjælpe, eller nogen der kan anbefale et andet? Da jeg har nogle kommende auktioner som også løber ud om natten dansk tid, vil det være lækkert at kunne benytte sådan et program.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ebay spøgsmål
  • #2   7. apr 2008 Hvad er det for et program du har installeret?? Når jeg handler på ebay, så indtaster jeg min maxpris og så sørger Ebay selv for at byde prisen og og sørge for jeg betaler mindst muligt af min maxpris!
    Og jeg har ikke installeret noget program..

Mht. fragt, så er prisen altid uden fragt... Og det er min erfaring at det bedste at spørge sælger via ebay mail hvad fragtprisen er, inden man begynder at byde. -De har altid svaret hurtigt tilbage!

Har bl.a. lige købt et single seat cover til min viffer og fik at vide fragten vil koste 19 euro, så det tog jeg selvfølgelig højde for da jeg indtastede mit maxbud!

• #3   7. apr 2008 Det er et program, som kommer med mit bud et par sekunder før auktionen afsluttes. Den finder selv ud af om mit maks bud er nok til at overbyde andre. Fordelen som jeg forstår det, kan være at andre ikke kan nå at lave et nyt maks bud. Man kan også byde på den samme slags auktion, så vil programmet byde, og når man så har vundet en auktion, vil automatisk det stoppe med at byde på andre auktioner.

• #4   7. apr 2008 okay.. så lærte jeg det. Troede jeg ikke man kunne!
    Så kan jeg da bedre forstå at jeg tit bliver overbudt lige til aller sidst - det er møg irriterende smiley

• #5   7. apr 2008 Kim A: Du bliver overbudt fordi du ikke vil betale nok for varen. Buddet der kommer lige til sidst er jo også højere end det du har indtastet på Ebay smiley

• #6   7. apr 2008 Rasmus,

Jeg har brugt Bid-O-Matic adskillige gange hvor jeg ikke selv har kunnet være til stede ved en computer og byde sekunder før auktionen udløb. Har også installeret det for en bekendt der i en periode brugte det hyppigt. Har altid virket perfekt for os begge, så programmet er fint nok.

Du kan indstille programmet til hvor mange sekunder før auktionens udløb det skal byde. Brug evt. den indbyggede test-funktion hvor programmet tester hvor lang tid det er om at byde på en auktion på Ebay, læg en 5 -7 sekunder til og indtast det i programmet. Måske er det indstillet for snært pt. således at programmet simpelthen har lagt dit slutbud et micro-øjeblik for sent ind.

• #7   8. apr 2008 Heintzelmann; du er selvfølgelig helt ret smiley
    Sådan er auktioner jo!

Kommentér på:
Ebay spøgsmål

Annonce