{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  VF1000 F2
  • #1   25. nov 2022 Hejsa

Jeg har selv haft fornøjelsen, at eje sådan en maskine ...........for tyve år siden.
    Dengang var jeg utrolig glad for den. Eneste minus var, at hver gang jeg parkerede, var der minimum én person, der spurgte: "Er det ikke den model, der døjer med knasterne" ???
    FUCK !!!
    Der var enkelte, der fik skiftet på garantien. Du kan sikkert Google dig til problemstillingen.
    Hvis jeg skulle prøve en tur på den i dag, vil jeg MÅSKE synes, at den kører værre en et pund pølser ??
    Hvis man har kørt på en moderne maskine, vil den måske falde igennem.
    Så.................. prøv den og dan dig din egen mening. Men hvis du i dag kører på CB 750 i dag, så er jeg overbevist om, at du vil blive glad for 1000 ´eren.

Pøj pøj.......

• John C
    John C Tilmeldt:
    nov 2022

Følger: 1 Svar: 1
    #2   26. nov 2022 Hej. Jeg har en VF 1000 f II. Den er jeg egentlig ret glad for. Den kan måske godt virke lidt som en færge i forhold til nyere mc er. Du skal nok være lidt obs på motoren er i orden, det kan godt koste en del hvis der skal repareres. Hvis du vil vide mere så ring 28569278
    vh John

• Richard P
    Richard P Online Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 8 Svar: 1.059
    #3   27. nov 2022 Vil blot tilføje at jeg selv overvejede en VF1000F2, da jeg købte min VF1100S nummer to. Kardanens mindre vedligehold vandt dog over kåbens komfort på langtur smiley

Check servicehistorik som altid; '85 VF1000F2s motor har linjeborede knastaksrllejer med bedre lejring af knastakslerne end de første af Hondas V4, så det burde være ok. Udfordringen bliver snarere at mange dele er udgået som nye, men du skal blot søge proaktivt på eBay etc.

Bemærk at '86eren er ret sjælden, kun små 100 stk blev lavet jf stelnummeroversigten:
    https://www.honda-v4.com/sabmag/framecodes/vf1000f2.gif

Du finder masser af læsestof om den og de andre klassiske Honda V4 på den nordiske site:

https://www.honda-v4.com/sabmag/index2.html

Men prøv den, når saltet snart er vasket af vejene igen, og ejeren nænner det. Med moderne dæk, gerne radial som ContiRoadAttack vil du næppe finde den tungere at danse med på de små, snoede veje end din CB750 smiley

• #4   1. dec 2022 Tak for svar alle er blevet mere Tryk ved at handle den så det bliver gjort fredag den 2 dec 2022. glad for i lige gad svare smiley

• #5   1. dec 2022 John C vil kontakte dig ved evt spørgsmål og Tak

Kommentér på:
VF1000 F2

Annonce