1.158 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Aprilia ETV 1000 Capo Nord vs Suzuki DL 1000 V-strom Aprilia ETV 1000 Capo Nord vs Suzuki DL 1000 V-strom

Tænker at anskaffe en af ovenstående modeller, men er i tvivl selv om de stort set har samme specifikationer.
Hører meget gerne jeres input, og i særdeleshed hvis der er noget man skal være særlig opmærksom på.
Den skal ikke bruges off road, men blot til hygge på de danske landeveje, og således heller ikke til daglig pendling.
Glæder mig til at høre panelets vurdering.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 3 lamper 300 kr.
  • Hjælp til ophængning af TV 400 kr.
  • Fejlkode E21 1.000 kr.
  • Vaskemaskine fuld af vand kan ikke tømmes 890 kr.
  • Fjern plugs fra væg 300 kr.
  • reparation vaskemaskine 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aprilia ETV 1000 Capo Nord vs Suzuki DL 1000 V-strom
  • #1   14. jan 2023 Aprilia’en er langt henad vejen den sjoveste af de 2, men der er også en vis usikkerhed med reservedele til den. De blev ikke lavet i så mange år, og der har været skift af importør.
    I det lys er en DL1000 et mere sikkert valg. Men ikke alt kan afgøres alene ud fra specifikationer på papiret.
    Jeg har haft en Honda XL1000 Varadero. En mc som på papiret er for tung, har dårlig affjedring og mangler kræfter. I den virkelige verden var det en mc med super god balance, og masser sf kræfter i mellemområdet. Der hvor man bruger dem.
    Så ud og prøv.

• #2   14. jan 2023 Jeg ville vælge suzukien, det andet der bliver man gråhåret af smiley

• Kenneth G
    Kenneth G Tilmeldt:
    dec 2015

Følger: 1 Svar: 54
    #3   18. jan 2023 Jeg gir #2 ret.
    Italiensk teknik er noget man gir sin værste fjende i julegave ??
    Japanerne er bare bedst.
    Kører selv en ældre DL1000 fra 2007. Det virker!

Kommentér på:
Aprilia ETV 1000 Capo Nord vs Suzuki DL 1000 V-strom

Annonce