1.570 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Vindstøj og høreskade Vindstøj og høreskade

Efter at have kørt en længere tur 2 dage i træk, har jeg nu fået en vedvarende susen for øret (tinnitus) på trods af at jeg har benyttet en Schuberth S1 Pro hjelm og ørepropper smiley

Synes ellers at jeg havde taget mine forholdsregler, så må da sige at jeg er blevet lidt skræmt af oplevelsen - i værste fald kan det jo betyde enden på det glade mc liv..

Har nu bestilt en hjelmhue samt købt et par silicone ørepropper i stedet for de normale gule, så håber på at det hjælper på lydniveaet.

Er der andet man kan gøre? Jeg mener kan det være hjelmen som sidder forkert? Ville det hjælpe at få et højere kåbeglas? Andet man kan gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vindstøj og høreskade
  • #2   12. apr 2008 ville det bedste ikke være nogle af disse formstøbte ørepropper fra phonak eller hva de nu hedder?

• #3   12. apr 2008 Skum ørepropper er fine nok og de skulle også dæmpe tilstrækkeligt.
    jeg har brugt dem i mange år, jeg har også lagt mærke til at de bruger dem i moto gp.

• #4   12. apr 2008 Jeg har også brugt alm ørepropper indtil nu, men ikke været helt tilfreds... Så nu skal det være og har derfor fået tid til at få taget aftryk til et par formstøbte med filter på mandag - bliver godt om det er noget der dur...

• #5   12. apr 2008 Jeg tror sku heller ikke du har fået tinitus ( endnu ) Kender godt den susen i ørerne efter en lang dag på geden. Bruger selv silicone-propper ( MATAS - ca. kr. 50,- ) da de gule skum-propper ikke passer i mine ører.
    Selvom det er lidt bøvlet at sætte propperne rigtigt i ( tæt ), er det dejligt når de sidder rigtigt. De dæmper MEGET.

• #6   13. apr 2008 Jeg har et par formstøbte. Det kan godt anbefales.

Kommentér på:
Vindstøj og høreskade

Annonce