Vedr Klippekort Vedr Klippekort
ER det bare mig eller oplever i andre også at folk er blevet hysterisk bange for at bla. overhale/accelerer for at give plads.
Er der for lidt "elastik" i den ny lov om klippe kort?
I KBH morgentrafik oplever jeg gang på gang at folk trækker ud og bliver i yderbanen selv om der er plads længere fremme og inde til højre!!!
Man giver heller ikke plads ved lyskryds selv om vi dog stadig er lidt hurtigere end bilerne!
Jeg ved ikke om det hjælper at skrive til de højeherrer inde på borgen? vi er jo trods alt 100000 mc'er i det ganske lang.
Det jeg efterlyser er noget smidighed i den lovgivning som jo desværre er indført, det kan jo være at det giver sig selv når "folk " er faldet lidt til ro.
Hvad mener I andre?
mvh V-2
feb 2005
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 39 Svar: 414
Lige nu er der jo utroligt meget fokus på de nye regler, og stort set hvert et klip der bliver foretaget dukker op i pressen eller som her på diverse fora på internettet.
Når først nyhedens interesse afdæmpes, så vil trafikken langsomt komme til at ligne sig selv igen - tror jeg..
mar 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 27
*Når man læser herinde er der stadig stor usikkerhed om
hvilke forseelser som giver klip eller ej. JEg indrømmeer da gerne at jeg er mere bevidst og opmærksom om min kørsel her efter d. 1 september. I den sidste ende er det vel politiet som har den lange arm mht. om man skal have et klip eller ej.
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 285
jul 2004
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 28 Svar: 593
Pas på derude, der skal fanme ikke meget til før der smælder !
Vedr Klippekort