539 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Vedr Klippekort Vedr Klippekort

ER det bare mig eller oplever i andre også at folk er blevet hysterisk bange for at bla. overhale/accelerer for at give plads.
Er der for lidt "elastik" i den ny lov om klippe kort?
I KBH morgentrafik oplever jeg gang på gang at folk trækker ud og bliver i yderbanen selv om der er plads længere fremme og inde til højre!!!
Man giver heller ikke plads ved lyskryds selv om vi dog stadig er lidt hurtigere end bilerne!
Jeg ved ikke om det hjælper at skrive til de højeherrer inde på borgen? vi er jo trods alt 100000 mc'er i det ganske lang.
Det jeg efterlyser er noget smidighed i den lovgivning som jo desværre er indført, det kan jo være at det giver sig selv når "folk " er faldet lidt til ro.
Hvad mener I andre?
mvh V-2

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vedr Klippekort
  • #1   6. sep 2005 Jeg tror at folk lige skal have tid til at vænne sig til den nye situation.

Lige nu er der jo utroligt meget fokus på de nye regler, og stort set hvert et klip der bliver foretaget dukker op i pressen eller som her på diverse fora på internettet.

Når først nyhedens interesse afdæmpes, så vil trafikken langsomt komme til at ligne sig selv igen - tror jeg..

• #2   6. sep 2005 Lad nu lige de nye regler falde på plads.
    *Når man læser herinde er der stadig stor usikkerhed om
    hvilke forseelser som giver klip eller ej. JEg indrømmeer da gerne at jeg er mere bevidst og opmærksom om min kørsel her efter d. 1 september. I den sidste ende er det vel politiet som har den lange arm mht. om man skal have et klip eller ej.

• #3   6. sep 2005 Henrik: Du er ikke den eneste som kører mere "uforsvarligt" end tidligere. Trafikken er blevet så "røvet" her i Nordsjælland, så jeg gør ting, jeg ikke kunne finde på inden de nye regler. Håber snart det bliver normalt igen smiley

• #4   6. sep 2005 I kan se på linket her hvad der giver klip : http://www.sikkertrafik.dk/2d143e80

Pas på derude, der skal fanme ikke meget til før der smælder !

Kommentér på:
Vedr Klippekort

Annonce