933 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Larm potte.. Larm potte..

Hey,
Jeg er lige blevet den lykkelige ejer af en SZR 660, med en Leo vinci med fuld gennemblæsning.. Men skal jo have cyklen synet så hurtigt som muligt, men er bare i tvivl om den kan gå gennem syn med denne potte på.
Nogen måde jeg kan finde ud af om den kan komme gennem syn inden jeg tager den hen til en syns gut?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Larm potte..
  • #1   13. apr 2008 nøøøh... tror det kommer an på hvilken synsmand...

min gik lige igennem med åbne termignonier....

vil du være sikker så find/lån en orig... eller kvæl den med en gang skuresvampe...

• #2   13. apr 2008 Ja, har også tænkt på det med nogle metal skuresvampe, men måske ikke så fedt hvis der flyver skuresvampe til højre og venstre hvis han giver lidt gas smiley men kan man virkelig ordne lyden på den måde? bliver cyklen ikk kvalt når den ikke kan komme af med luften?

• #3   13. apr 2008 så længe du ikke overdriver.... synsmanden kan jo også se det er fusk.. så jeg ville finde en med en potte du lige kunne låne til formålet...

så kan du altid sætte den anden tilbage på når du kommer hjem..

• #4   13. apr 2008 Har jeg også tænkt på, fundet en små 100km fra mig, jo en god bid vej at køre hvis den kunne gå igennem.

• #5   13. apr 2008 jeg tog chancen.. og den gik... du kan også køre og være sikker...

• #6   13. apr 2008 De par gange jeg har synet mcer har de aldrig prøvet at gasse op..

men ok det er også en gammel mand der ikke engang har opdaget at reflexen bag på mangler... :-S

• #7   13. apr 2008 En af mine venner kender også en synsmand der havde hans fars harley igennem uden at starte den. Så der kan jeg sagtens få den igennem, men kan først gøres om 2uger, og vil ud og køre NU! smiley

• #8   13. apr 2008 Tog osse chancen...og dumpede. De måler decibel. Jeg skulle dog ikke betale noget for det ved Helsingør Bilsyn. Kom bare tilbage da det var ordnet. Fik det "ordnet" ved at låne et par indstik (tror jeg det hedder, bare ret mig) ved en forhandler. Havde dem på til syn og afleverede dem bagefter smiley

• #9   13. apr 2008 min den ene larmer som en gal kutter ... det har de aldrig omtalt... men at der mangler en refleks det har de påpeget.........

så det er sku ik let at sige...... jeg plejer som regl at ordne alt inden syn, det med larme potterne glippet da denne gang... og den gik fint i gemmen....

men vær sikker kør de 100 km. lån de potter og sus i gemmen syn . .

• #10   14. apr 2008 Vildand, hvad er det for nogle indstik?

• #11   14. apr 2008 Det er et lille rør med en masse huller i, som man stikker ind i bagenden af potten. Kaldes db-killer...

• #12   14. apr 2008 Jeg fik min synet hos A+ i gentofte.. han tog en prøvetur og havde intet at klage over. Havde også hørt fra folk herindefra at de var lempelige med db. Du kan enten tage chancen ellers er der de gamle råd med grydesvampe i mellemrøret.. det må du lige søge på

• #13   14. apr 2008 har i øvrigt en åben laser-potte på..

Kommentér på:
Larm potte..

Annonce