{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blackbird på en god dag er jeg 173cm
  • #1   11. mar 2023 Hej Hans peter
    En Blackbird er aldrig tåbelig.... En fantastisk motorcykel, der opfylder de flestes behov.
    Jeg har inden for de sidste 5 år ejet og kørt: Suzuki TL 1000 R, Kawasaki ZX 10, Honda Blackbird, og alle 3 har en ekstrem kørestilling, som tildeles går ud over håndleddene, men også nakken.
    Jeg har netop investeriet i en Suzuki GSX 1400 der har en HELT ANDEN kørestilling.
    Fantastisk motorcykel, med et formiddabelt bundtræk og et moment af den anden verden. Jeg var også mest til sports/ touring med kåbe osv.,men efter at ha prøvet en mc med mere oprejst kørestilling, var jeg ikke i tvivl.
    Jeg kan se du er 58, så jeg er kun 5 år ældre end dig, men vi har mange år endnu på 2 hjul, det skal bare være en fornøjelse at køre.
    Håber du finder den mc, der gør dig glad og tilfreds....


  • #2   11. mar 2023 Ikke for at holde dig væk fra en fin Blackbird. men hvad med andre styrstubbe vinklet bedre til dine håndled?

  • #3   11. mar 2023 Som standard er det ikke markant bedre på en Blackbird, vil skyde på der ikke er den store forskel på det punkt.
    Blackbirden er en ret lang mc, så man rækker langt efter styret. Der er dog mange der har valgt at sætte styr fra en VFR800 på. Det hæver det en smule. Vidst omkring 3-4cm


  • #4   11. mar 2023 Tak for input, må prøve en med styrforhøjere og tage den derfra smiley

  • #5   12. mar 2023 fin maskine, som de andre skriver, så hvis du vil sidde mere oprejst på birden, så er det på med vfr800 clipons, - da de hæver styrpindene. Alternativet er et superbike lenker kit.

  • #6   13. mar 2023 ja som de andre skriver så er en blackbird en fantastisk maskine...der findes flere måder at ændre den på.
    VFR bars eller straight bar....den sidste tror jeg er bedst for håndled.
    Jeg har dog ikke de store problemer med min, og den er standard på styret. Jeg er selv 184 cm.
    Har ved flere lejligheder været på langtur med min.


  • #7   13. mar 2023 det er jo en fed sport-touring maskine, der er smidig og vild når den skal være det smiley Komforten på den er langt bedre end på højhastighedsmissilet hayabusa. Ud og prøv en evt. en længere tur så danner man sig hurtigt en ide om hvad der skal til for at det bliver helt perfekt smiley

Kommentér på:
Blackbird på en god dag er jeg 173cm

Annonce