{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.727 visninger | Oprettet:

Vask-selv vask .. {{forumTopicSubject}}

Hej.

Nu er jeg flyttet et sted hen, hvor jeg ikke har helt let ved at vaske min mc .. med mindre jeg går rigtig mange gange frem og tilbage med vand .. anyway ..

Jeg tænkte om der er nogen der ved om der omkring Slagelse er en "Vask-selv vask" .. kan huske da jeg boede i Taastrup, der var på shell, 2 vaskehalle, en "Alm." som vi alle kender den, og en anden hvor der var højtryksspuler så man selv kunne gøre det .. der må da findes flere af disse fantastiske vaskehaller?

gerne nær Slagelse?

Pft.
Michael


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vask-selv vask ..
  • #1   15. apr 2008 Hej,
    Er Herlufmalge for langt væk ? Der ligger et servicecenter på Håndværkervej med både alm bilvask og spul / vask selv. Mvh Mikael


  • #3   15. apr 2008 Vaskehal til MC, hvordan fungerer det??

  • #4   15. apr 2008 LunD^(Stevns) - Det er en gitterformet box hvor du kører din mc ind i - derefter kører gittersiderne tættere ind mod mcén, for at yde maksimal støtte til mcén og derefter trykker du på en computerstyretbox og vælger: Grov spul - fin spul - og støv spul + hed vask - for vask - bag vask.

    Tilsidst griber en sugekop fast på tanken og gitteret går til siden og mcén hæves ca en halv meter over gulvet - og der er så forskellige tørrings måder du kan vælge - enten dryp tørring (er gratis) - ellers kan du vælge svingrotation til tørring af mcén - 1000 omdrejninger/minut eller 1800 omdrejninger/minut, men vælger du den sidste så er der ingen dækning for løse mc-dele, efterfølgende ;o))


  • #6   16. apr 2008 - skulle der seriøst være nogle der kender til vaskehaller til mc, vil jeg også gerne høre om det, og om de fungere ;o)

Kommentér på:
Vask-selv vask ..

Annonce