{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
419 visninger | Oprettet:

Monster størrelse og Multistrada? {{forumTopicSubject}}

Hvordan er det med monsteren og størrelse? Kender en gut på 185cm der solgte sin fordi han syntes den var for klejn. Hvordan syntes I man sidder på dem, hvis man omkring 180cm? Skal man indstille sig på at krølle benene godt sammen?

Er der forskel på størrelsen/siddestillingen på en S2R og en M900 eksempelvis?

Jeg skal have ny MC engang (når jeg får råd), og en Duc frister meget. Jeg gider bare ikke sidde dårligt. Jeg overvejer også meget en Multistrada på den konto..

Hvad syntes I om Multistradaen? (bare for sjov - det er jo lidt en hader eller elsker maskine)

Stud

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Monster størrelse og Multistrada?
  • #2   15. apr 2008 Jeg villle aldrig eje en multistrada, men derfor synes jeg egentlig den er fed alligevel, mærkeligt. Det skyldes nok denne strada og især dette billede: (link fjernet)

• #3   15. apr 2008 Multistraden er super fed, kører rigtig godt. Som Don T siger den fedeste grimmeste maskine hehe.. Men der er jo også hypermotard, gotta love it..

Har kun kørt på en monster en enkelt gang, og jeg sad helt fint på den. Ligesom jeg også gør på min 620Sie.

• #4   15. apr 2008 Jeg må hellere lade være. - jeg kunne meget vel blive fristet over evne.
    Dertil syntes jeg, det ser ud som om, at det kan betale sig at kigge syd for grænsen. Jeg har bla. set en 1000DS ´04 med 14K på klokken til 4200EUR. Så vidt jeg kan lure på told og skvat ligger afgiften nær de 85000, så samlet set syntes jeg det lyder meget attraktivt. Hmm, ville nu nok komme til at savne katanaen - dog ikke siddestillingen, som vist er designet til små japanere

• #5   15. apr 2008 Og vil lige tilføje, at jeg syntes en multistrada er super fed - på sin egen mærkelige måde.

Apropos mts:
    http://muti-africatrek.blogspot.com/
    Friskt nok lige at nappe Afrika mm. på 2 spritnye multistradaer

• #6   15. apr 2008 Hekto (Ballogna) B
    Undre mig ikke at du har prøvet en multistrada og du derfor kan udtale dig om den...... men hvordan kan du udtale dig om Marianne Jelved.... og blow job... Hmmm .. Forklaring udbedes....

• #7   15. apr 2008 Triko (Brande) S > Det var sådan hun skaffede dem alle de stemmer til forrige valg... Hun var i øvrigt på danmarks turné...

Kommentér på:
Monster størrelse og Multistrada?

Annonce