Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne plantesten ud til fortorv. 2.200 kr.
  • Sætte basic gardinstang op fra IKEA og sætte en lampe op på børneværelse 1.000 kr.
  • Spejlophængning 700 kr.
  • Reparation udskiftning af hoveddørs lås, da den binder 1.280 kr.
  • Skift af karburator og service på havetraktor uden klippebord 1.650 kr.
  • Hækkeklipning 1.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KS Motor
  • #1   15. apr 2008 De er super gode, har ikke haft min egen der, men en kammerat roser dem til skyerne smiley

Jeg har selv været der mange gange, og de er super flinke og har en kanon service smiley

Så vælg du roligt dem!!

• #2   15. apr 2008 Kommer fra Vejle. Køre hellere til Horsens eller Århus hvis jeg skal have lavet noget. Også da jeg havde Yamaha. Det var billigere og efter min mening bedre. Men forskellige folk har forskellige meninger af hvad der er godt og hvad der er skidt.

• #3   15. apr 2008 Jeg får lavet min hos CVP i Horsens, det er kanon og mekanikerne er super gode og fair smiley
    Jydsk MC i Horsens skulle også være super gode, og billige!!

• #4   15. apr 2008 Ks er super gode, nok noget i den dyre ende.

• #5   16. apr 2008 jeg kendte en som købte en ny suzuki 600 ved KS, kørte til eftersyn og hentede den dagen efter, på vej hjem synes han at den blev lidt varm og stoppede, KS havde sørme glemt at fylde motorolie på så der røg en krumtap osv., personlig synes jeg det er nogle snobber men det er jo smag og behag

• #6   16. apr 2008 Well - min ZX10'er er købt ved KS, og jeg må sige at den er upåklageligt serviceret af dem. Der er ikke noget som jeg kan sætte en fedtet finger på. Der blev endda lavet en hk-måling, så jeg kunne se at den ikke var droslet (da den oprindeligt kommer fra Tyskland).

Kommentér på:
KS Motor

Annonce