546 visninger
|
Oprettet:
Skivebremselås, Aliexpress, anmeldelse. {{forumTopicSubject}}
Så er der nye godter fra Ali.
Denne gang denne lås med alarm fra endnu et af de nye fremadstormende mærker: "Locks"
Alarm funker udemærket, giver varsel og går igang ved 2 berøring. Metallet er ikke tungt, som ved hjemlige låse, men nok til DK forhold og den syner af meget mere.
Igen er prisen skarp på 115' inkl. fragt.
Deres udsendte har naturligvis tjekket div. Ali-bikse for laveste pris.
DKK115.03 66%OFF | Motorcycle Bicycle Lock Alarm Safety Protection Padlock Disc Aluminum Alloy Anti-Theft Reminder Rope Lock Bag Motorcycle Accesso
https://a.aliexpress.com/_mrsnyvw
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 207 Emner: 102 Svar: 3.688
apr 2006
Følger: 29 Følgere: 88 MC-er: 3 Annoncer: 1 Emner: 219 Svar: 2.658
feb 2013
Følger: 5 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 1.968
Bruger en af de store redstar thansen modeller på en pendler mc til lav niveau sikring kortere tidsrum, og bruger en alibaba model der ligner din på min scooter som medium niveau lås til medium lange parkeringer.
Den ene stål skivelås jeg havde var så lille, og havde så upraktisk låsemekanisme a.h.t. sikkerhedsniveauet, at jeg gav den væk inden den blev smidt lang pokker i vold haha.
Har planer om at købe mig sådan en abus 68 model en dag.
Procentvist er den meget dyrere.
Men den alene kan hæve sikkerheds niveauet på ens aflåsning et hak, uden at veje eller fylde mere end en almindelig skivelås.
Evt abus 39
To be clear. Årsagen til jeg betragter min alibaba lås på scooteren for medium sikkerhed, mens den dyrere redstar skivelås kun betragtes for lav sikkerhed når den bruges til at aflåse min mc, er at de potentielle tyve af scootere afskrækkes langt mere, end den gennemsnitlige motorcykel tyv afskrækkes af en skivelås.
Afhængig af maskine og sted og tidspunkt ser jeg intet til hinder for at bruge sådan en billig noname lås om så nøglen er universal....
Man behøver som bekendt ikke kunne løbe hurtigere end bjørnen.
Bare man kan løbe hurtigere end sine venner
jan 2015
Følger: 3 Følgere: 6 Emner: 1 Svar: 524
Så når du fra Danmark handler på Aliexpress, betales der EU moms på forhånd, og du får pakken til den pris du giver hos Ali. Ingen ekstra moms og intet gebyr.
(Told kommer vist stadig på hvis man handler for over 1150)
jun 2004
Gebyret opkrævet via Post Nord.
jan 2015
Hvis ja, så meget mærkeligt. Har købt måske 20 pakker siden reglerne blev ændret, og alt er ankommet uden regninger.
jan 2013
Følger: 9 Følgere: 2 Emner: 14 Svar: 352
jun 2004
#7 Var dine pakket blevet åbnet af den danske told? Det var min og lukket igen med fint tape hvorpå der stod Told.
jan 2015
Nej de åbnes ikke nogen af mine pakker - altså af andre end mig.
jun 2004
feb 2013
Har fået åbnet en enkelt pakke med en stor kniv og nogen små metal stykker i de vel sku tjekke overholdt våbenloven, ellers er de gået lige igennem.
Men aliexpress er et totalt gedemarked med langt flere svindlere end ærlige sælgere.
Så er ikke målløs hvis de har stoppet pengene i lommen og bare sendt pakken uden for-fortoldning.
Går den så går den jo... som de har et ordsprog der hedder i kina på kinesisk. Og det gjorde den så win for dem.
Jeg har enkelte gange haft held med at svindle svindlerne. Simpelthen modtage en vare jeg i foevejen ved hvad der vil være galt med, og få hele beløbet retur og beholde varen. Men det er undtagelser der bekræfter reglen.
Pas på med hvad du køber derfra, og vær forberedt på måneders forsinkelser og så alligevel skuffelse til slut
jan 2015
jun 2004
I firmaet hvor jeg er ansat, får vi ofte pakker der har været åbnet af Told og Skat. De kommer dog ikke fra Aliexpress.
jan 2015
Du får aldrig en regning på 165 kr for kontrol, så skulle alle pakker jo pålægges sådan et gebyr.
feb 2013
apr 2006
Følger: 29 Følgere: 88 MC-er: 3 Annoncer: 1 Emner: 219 Svar: 2.658
Jeg plejer at få det meste når Carrier er Aliexpess shipping eller Super-Langsomme Caniao. Er der probs med levering, så refundere Ali-Team uden problemer. Har lige en sag i gang på 10 m. tandtråd
Skivebremselås, Aliexpress, anmeldelse.