542 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
3 Svar
Læderhandsker Læderhandsker
Jeg købte sidste år nogle Alpinestars SP-1 læderhandsker i str. M. De passede også fint nok, indtil jeg fik min nye bike, hvor jeg havde dem på en tur eller 2. De klemte helt vildt ved tommelledet, så de blev solgt herinde med lidt tab. Købte så nogle nye af samme slags i str. L. Har haft dem på nogle ture nu, de er mere behageligt at ha på end de første, men de glemmer stadig ved tommelledet, når jeg får kørt en times tid i træk.
Hvad syntes I jeg skal gøre, sælge igen og købe XL eller vente og håbe på de udvider sig, som læder normalt gør?
0 synes godt om
sep 2006
Følger: 1 Følgere: 2 MC-er: 3 Emner: 64 Svar: 611
Jeg ved da at bikeshoppen har disse handsker... så det må der også være andre rundt omkring der har... så du kunne smutte forbi og prøve.. ?
mar 2007
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 49 Svar: 342
De passer fint, når jeg har dem på stående. Det er mere når man kommer på en sportsbike og får noget belastning ved hænderne, at jeg kan mærke disse klem ved tommelledet efter noget tid.... Tror næppe forhandlerne lader mig prøver dem på en køretur på en time eller 2...:-)
Jeg køber mine ting ved Hein Gericke i Flensborg hos Karla, kanon service, men tviler på hun vil tage dem retur når de er brugt nogle gange...:-)
mar 2007
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 49 Svar: 342
Men skal lige ha overstået bededags ferien, hvor jeg har fri og der er godt vejr...:-)
Læderhandsker