{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

HJÆLP!! Har tabt et skjold {{forumTopicSubject}}

Torsdag den 17 april kørte jeg fra Aalborg til nordsjælland, men opdager til min rædsel da jeg når til færgen i Ebeltoft at jeg har tabt et side skjold på højre side. Hvis der er nogen der skulle være så hældige at have set sådan et til en Honda CX 650E ville jeg blive meget glad, tror at det er tabt mellem randers og ebeltoft.

På forhånd tak for hjælp.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP!! Har tabt et skjold
  • #1   20. apr 2008 Har intet set, men vil lige nævne da du nok ikke får det tilbage igen at ebay.de nok kan hjælpe der plejer at være et ret stort udvalg til rimelige priser. Sidst jeg snakkede med en hugger herhjemme skulle jeg give 3-5 gange så meget som over Ebay for nogle ting... Så det kan godt betale sig.

• #2   20. apr 2008 ja, det kunne da godt være at man skulle se der, mine forventninger er også faldet lidt, men tak for tippet.

• #3   20. apr 2008 Man skal aldrig sige aldrig, jeg tabte begge mine sideskjolde på min DT'er, en dag gik cyklen kold halvvejs på vej i skole, så jeg måtte gå 16 km, der fandt jeg det ene skjold et par måneder efter jeg havde tabt det smiley

Kommentér på:
HJÆLP!! Har tabt et skjold

Annonce