799 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

hvilket kørekursus? hvilket kørekursus?

har besluttet mig for at ville på kørekursus. jeg er igang med min 2 sæson på mc 1. sæson på cbr 400 rr og nu på en cbr 600 fs .

kurset jeg søger er ikke et knæskraber kursus med høj fart og helt ned i svingene. det et kursus der gerne skulle gøre mig til en bedre mclist hvor bremseteknik samt noget svingteknk..´ved ikke helt hvad jeg søger men der omkring smiley håber i har nogle gode erfaringer med kurser i vil dele ud af..

mvh lars n

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Havearbejde 900 kr.
  • Hækkeklipning 1.200 kr.
  • Opsætning af gardinstang 500 kr.
  • Male to værelser + lofter 2.750 kr.
  • Samle IKEA møbler 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvilket kørekursus?
  • #1   20. apr 2008 har besluttet mig for at ville på kørekursus. jeg er igang med min 2 sæson på mc 1. sæson på cbr 400 rr og nu på en cbr 600 fs .

kurset jeg søger er ikke et knæskraber kursus med høj fart og helt ned i svingene. det et kursus der gerne skulle gøre mig til en bedre mclist hvor bremseteknik samt noget svingteknik indgår
    Ved ikke helt hvad jeg søger men der omkring smiley håber i har nogle gode erfaringer med kurser i vil dele ud af..

mvh lars n

• #2   20. apr 2008 Jeg er ikke 100% inde i det Lars, men prøv at søg i forum, der er helt sikkert skrevet en masse brugbart...

• #3   20. apr 2008 Lyder lidt som om du "trænger" til et kursus med mc-instruktørene.. tror egentlig også de er nogen af de eneste der har både lidt med bremse og balance samt svingteknik.. har ikke selv været på deres kursus, men har hørt godt om dem. (mc-betjente der fungerer som instruktører på dagen.)

• #4   20. apr 2008 OK - du får så svaret i mono smiley

Netop hjemkommet fra fdm's køretekniske kursus, som har varet både lørdag og søndag, og er ikke i tvivl: Skynd dig at få dig meldt til!!

Supergodt kursus af yderst kompetente instruktører og ja, både teknik (kontrastyring, bremseøvelser, grus i sving m.v.) og baneøvelser (gaskontrol, indstyring, placering før sving, timing før sving... jeg kunne blive ved)

Jeg er ikke i tvivl - og har fået endnu mere køreglæde efter kurset..... og er nok at finde der igen næste forår!!!

Bare se, at få dig meldt til.....

• #5   20. apr 2008 og... link
    (link fjernet)

• #6   20. apr 2008 Her finder du en uddybende beskrivelse af alle slags kurser.

Jeg er sikker på at du finder det rette kursus for dig.

http://www.mctouringclub.dk/default.asp?id=2526

• #7   20. apr 2008 siger mange tak for svarene. hælder mest til fdms kursus. gjorde jeg os inden.. men tror jeg præver den først. det kan i hvert fald ikke skade.. så må vi se om et svingkursus bagefter ville være sagen...

mvh lars n

• #8   20. apr 2008 Hej Lars,

- tror såmænd ikke, du kommer til at savne sving på fdm's kursus.... og får lyst til endnu flere smiley

• #9   20. apr 2008 lyder skide godt smiley melder mig ind som medlem i fdm og tilmelder mig kurset hurtigst muligt.. smiley takker for hjælpen smiley mvh lars n

• #10   20. apr 2008 - hvis du er medlem af mctc giver det samme rabat.... bare til behagelig info!

Kommentér på:
hvilket kørekursus?

Annonce