{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.266 visninger | Oprettet:

Nicolaj M
Nicolaj M
Tilmeldt:
21. apr 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 14

Hjælp til en nybegynder - MC4YOU {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har lige fundet frem til dette forum, og jeg håber ikke, i er alt for trætte af denne type nybegynderspørgsmål :).

Here goes:

Jeg er 21 (fylder 22 næste måned) og vil til at tage motorcykelkørekort. (hvis i kender nogle gode steder i Odense, så skriv endelig). Jeg støder så på denne motorcykel til 9.995 kr, og det virker jo helt vildt. I kender sikkert alt til den - (link fjernet)

Jeg er fuldstændig nybegynder på området, så jeg ved ikke, hvad jeg skal sige til det? Er det en motorcykel, man evt kunne starte ud med? Den lave pris er jo tillokkende, når man er på su. Særligt tænker jeg på, hvordan de efterfølgende omkostninger er, jeg ved nemlig ikke det store (læst; intet) om vedligeholdelse, reparation osv.

Nå, skåret ned til benet, så er mit spørgsmål bare, om det kunne være en fin begyndercykel - den lave pris in mente. Jeg er ikke interesseret i en racer med høj topfart, det er mere bare fornemmelsen af at komme ud på landevejene, der tiltaler mig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til en nybegynder - MC4YOU
  • #1   21. apr 2008 Til den pris så kan den kun være prisen værd. Du får dog bedre svar på www.kinojserklubben.dk end du gør her, da MCG snobberne ikke har meget til overs for kinesiske MC'er...

  • #2   21. apr 2008 Som sædvanlig

    Jesper har helt ret. Dette er et forkert forum - alt for meget mærkesnobberi:-)

    Til den pris, kan du jo smide den væk efter en sæson:-)


  • #3   21. apr 2008 Jah jeg har engang prøvet en Kinacykel (chopper)..
    Det tror jeg aldring jeg gør igen...

    Ville måske mere overveje noget
    Kawasaki GPZ500s
    Suzuki GS500e