494 visninger
|
Oprettet:
Begynder mc! {{forumTopicSubject}}
God aften! Jeg ville lige høre hvad i kunne have af bud på en god begynder mc! Jeg vil have en med racer look. Jeg tænkte lidt på en aprilia rs 125, men da de ikke har et så godt ry hvad angår holdbarhed, kunne jeg godt tænke mig at høre, om der findes andre MCér der er lige så sporty i deres look, ikke over 400 ccm og ikke koster så meget!
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.329
Kawazaki ZX-R400
Yamaha FZR400
Honda CBR400/ VFR400
Mvh. Rune
dec 2004
Følger: 1 Emner: 24 Svar: 94
apr 2004
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 9
apr 2004
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 9
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 285
Held & lykke
/Niels
jul 2004
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 28 Svar: 593
Jeg ved ikke hvor meget mere svar du regner med at få. Rune R. har givet nogen modeller der er interessante ud fra det du søger. Det er så DIN opgave at finde dem på eks. nettet og finde ud af om det er cykler du kan lide. Det er lidt svært at sige at du SKAL købe lige præcis DEN mc. Vi er jo ikke tankelæsere, og smag er jo heldigvis så forsk.
Til Runes liste kan jeg tilføje Suzuki GSX 250R, som er en sjov og letkørt lille racer, som kan fås til ca 20000 vil jeg tro.
Ellers er der Yamaha RD350, hvis man kan lide den, og dens køreegenskaber.
Ellers hvis du ikke er så meget inde i diverse modeller, så gå på dba.dk og lav en søgning. Der er mange salgs anoncer med billeder.
Ellers er der her et link til en side hvor du kan finde alle modeller med info og billeder i alle årg. Link : http://www.bikez.com/brands/index.php
Har du spørgmål til evt mcere du kunne være interesseret i, så er du meget velkommen til at spørge, men forvente at folk skal vælge en mc til dig er nok liiiiiige optimistisk nok.
Det er hva jeg kunne bidrage til hjælp. Håber det rækker indtil videre ;o)
Begynder mc!