{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
494 visninger | Oprettet:

Kasper L
Kasper L
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 9

Begynder mc! {{forumTopicSubject}}

God aften! Jeg ville lige høre hvad i kunne have af bud på en god begynder mc! Jeg vil have en med racer look. Jeg tænkte lidt på en aprilia rs 125, men da de ikke har et så godt ry hvad angår holdbarhed, kunne jeg godt tænke mig at høre, om der findes andre MCér der er lige så sporty i deres look, ikke over 400 ccm og ikke koster så meget!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Begynder mc!
  • #1   11. sep 2005 Suzuki GSX-R400
    Kawazaki ZX-R400
    Yamaha FZR400
    Honda CBR400/ VFR400

Mvh. Rune

• lars o
    lars o Tilmeldt:
    dec 2004

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 94
    #2   11. sep 2005 søg i forummet det har været oppe så mange gange

• Kasper L
    Kasper L Tilmeldt:
    apr 2004

#3   11. sep 2005 sorry!!!!!!!!!!

• Kasper L
    Kasper L Tilmeldt:
    apr 2004

#4   11. sep 2005 det er da lidt en skam at man ikke kan få et helt præcist svar på lige netop det spørgsmål man har, uden at blive henvist til søge funktionen!

• #5   11. sep 2005 Der er mindst ca. 3 forespørgsler om det hver uge. Det er mere derfor vi henviser til søgefunktionen, for mange spørgsmål bliver elimineret, når du har læst de tidligere indlæg, som oftest er beskrevet godt!

Held & lykke

/Niels

• #6   11. sep 2005 Hej Kasper.

Jeg ved ikke hvor meget mere svar du regner med at få. Rune R. har givet nogen modeller der er interessante ud fra det du søger. Det er så DIN opgave at finde dem på eks. nettet og finde ud af om det er cykler du kan lide. Det er lidt svært at sige at du SKAL købe lige præcis DEN mc. Vi er jo ikke tankelæsere, og smag er jo heldigvis så forsk.

Til Runes liste kan jeg tilføje Suzuki GSX 250R, som er en sjov og letkørt lille racer, som kan fås til ca 20000 vil jeg tro.

Ellers er der Yamaha RD350, hvis man kan lide den, og dens køreegenskaber.

Ellers hvis du ikke er så meget inde i diverse modeller, så gå på dba.dk og lav en søgning. Der er mange salgs anoncer med billeder.

Ellers er der her et link til en side hvor du kan finde alle modeller med info og billeder i alle årg. Link : http://www.bikez.com/brands/index.php

Har du spørgmål til evt mcere du kunne være interesseret i, så er du meget velkommen til at spørge, men forvente at folk skal vælge en mc til dig er nok liiiiiige optimistisk nok.

Det er hva jeg kunne bidrage til hjælp. Håber det rækker indtil videre ;o)

Kommentér på:
Begynder mc!

Annonce