{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TV2 søger hjælp.
  • #1   22. apr 2008 Så kan man jo bare begynde at sende billeder ind af våde kloakdæksler der er placeret i samtlige sving i byerne. Synes tit man høre om folk der smider mcen pga dem.

• #2   22. apr 2008 Findes der stadig de der sort fart bokse som er placeret midt på vejen? Kan ikke huske hvad de hedder. Det ligner lidt en pyramide hvor toppen er skåret af. Bilerne kører bare hen over med et hjul på hver side, men når man kommer på MC, så gør man klogt i at komme i en stor bue uden om.
    Jeg har heldigvis ikke set dem det sidste års tid...

• #3   22. apr 2008 Brian jag håber da at alle kører efter forholdene men hvis du ikke har prøvet at være på stregen hvor det var lige ved at gå galt eller det gik galt så er du enten ualmindelig heldig eller også kører du trehjulet cykel med fartbegrænser.
    Murphey har sagt at er muligheden der så sker det på et eller andet tidspunkt, så derfor bør muligheden elimineres, blandt andet ved at man fjerner de farlige vejbump, rumlestriber, kloakdæksler skildpadebump osv osv osv

• #4   22. apr 2008 Ja der er sku steder nok Vejvæsnet komme på overarbejde

• #5   22. apr 2008 WAuv..hvor lang tid har TV2 sat af til at kigge alle de billeder igennem..? For der kommer fandme mange, hvis vi skal vise ALLE stederne..

• #8   22. apr 2008 Lyder hårdt og kynisk hvad Rene siger, men jeg giver ham ret. selvom det er en yderst tragisk ulykke, der skyldes en kørerfejl.

• #9   22. apr 2008 Synes Rene har fat i noget af det rigtige.
    Nogle af disse punkter er dog nogle man kan forholde sig til.
    Jeg synes det er langt værre/farligere med de forhold i trafikken man ikke ved er der. Eks i denne til hvor landmændene har fået forårskuller, så ligger der jo jord, smadder og gylle overalt.
    Det samme gør sig gældende i høsttiden, korn på kørebanen er jo som at køre på perler.
    Fik de bare skiltet med det, så er det jo helt ok, men ak nej.

Den største udfordring er dog nok blandingen er trafikanter.
    Lastbiler overser køretøjer mindre end en lastbil
    Billister overser køretøjer mindre end en bil osv osv.
    Det er som om at mange lever i deres egen lille verden i trafikken og tænker ikke på deres medtrafikanter.

• #10   22. apr 2008 Jeg er enig i at man skal køre efter forholdene og jeg tror nu heller ikke at Tv2 regner med at skulle bruge tid på 10000 billeder af diverse kloakdæksler... men som Basse siger : her er muligheden for at sætte fokus på vores sikkerhed i medierne.... noget som mange af os nok synes er et lettere overset emne..... Så ville vi da være fjollede ikke at "hjælpe til".... uanset om vi synes medierne er åndsvage eller vi synes at vejdirektoratet burde kende til problemerne allerede.

• #12   22. apr 2008 Det her handler ikke om at gøre vejene til et racebane! Alle der har kørt i en del år har en erfaring der også er med til at beskytte vedkommende. Vi skal også husk dem der er ny . Udover det ville jeg mene at gøre fokus på de fare der kan være under helt almindelig kørsels forhold er godt og hvor tit har vi denne mulighed. Jeg har aldrig set i Danmark en campagne som feks 'think bike' nogen måske kender fra England. Man kan næsten ikke tillade sig at blive sur (hvis man kan nå det) hvis der er en bil der trækker ud foran en når man køre 180 på en landevej hvis derimod man køre 50 i byen og det sammen sker er man i sin gode ret. Bilisten gør det ikke fordi de hader alt der køre på 2 hjul, de gøre det fordi vi ikke er i deres bevidsthed og det her er måske en måde at afhjælpe det problem en lille smule.

• #13   22. apr 2008 Selvfølgelig skal man køre efter forholdene, men det ændre jo ikke på man lige så godt kan gøre forholdene så sikre som muligt.

Fx de afstandsstriber de tester flere steder på motorvejen. Det var måske smart de var ude i siden, hvor MCerne ikke kører, så man risikere en hjulblokade hvis man bremser kraftigt i vådt føre, på vej hen over en af dem.

Vi kan sgu da lige så godt gøre opmærksom på alle de ting som forårsager uheld, erfarne eller uerfarne, hvis vi kan undgå uheld må alle da være glade.

Kommentér på:
TV2 søger hjælp.

Annonce