{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.256 visninger | Oprettet:

Brian S
Brian S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

import fra østrig - hjemrejse hvordan? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen. Endelig har jeg fundet min drømmecykel!

En god gammel cb500 i rigtig god stand. Problemet er at den står i østrig smiley

Jeg vil flyver derned med ryanair, først Århus - London, så London - Linz, som ligger ca. 100km fra hvor cyklen står.

Så langt så godt smiley

Jeg vil køre cyklen hjem, som ikke er synet - den er dog i rigtig god stand, og sælger er 100% sikker på at den klarer rejsen uden problemer.

Hvordan gør jeg med nummerplader? Jeg ved at man hos daniatruck.dk kan bestille plader til biler der gælder i 5 dage, men jeg tror ikke man må køre med dem i Østrig, og jeg ved heller ikke om de fåes til motorcykler.

Er der nogen der har erfaring med at hente fra Østrig, eller andre EU lande end Tyskland, og har kørt hjem?

Håber i kan hjælpe, så jeg endelig kan få min ønskecykel hjem.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  import fra østrig - hjemrejse hvordan?
  • #1   22. apr 2008 Puh jeg ville vælge biltoget, for selvom sælger siger den 100% i orden, så kan den alligevel have nogle skavanker, og det ville da være en smule at stå et sted i pølseland, med en defekt cykel..

• #2   22. apr 2008 Du skal have en prøveplade for hvert land du kører igennem, dvs Østrig, tyskland, DK. Så det er lidt bøvlet

• #3   22. apr 2008 nummerene mener jeg du får i de små huse ved told stederne 100 D Kr.- Ca de / den gælder i 24 Timer og skal så smides ud

Eller lån en nummerplade fra en megentil og smid på og kør fornuftig ( det er ikke kigefrem lovligt )

• #4   22. apr 2008 Du skal da få den sendt med et transportfirma. Det er ikke så dyrt. Jeg har før givet 250 euro for at få sendt en mc i "bur" fra Italien og hjem til min adresse....

• Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #5   24. apr 2008 Tak for alle jeres svar.

Det er surt at de østriske myndigheder ikke aksepterer tyske prøveplader, og omvendt. Jeg tør ikke at få den sendt med et transportfirma, fordi jeg lige vil se den først smiley

Det ender nok med at jeg må tage den lange rejse i min lille peugeot partner, selvom 1316km med en svag lavgearet diesel ikke ligefrem lokker!

Kommentér på:
import fra østrig - hjemrejse hvordan?

Annonce