908 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
hævning af styr hævning af styr
Hej
Er der nogen her som har fået hævet deres styr på deres vfr? Jeg har jo fået min mc sænket sidste år, så jeg bedre kan nå jorden. Det var så også meningen at mc manden skulle sætte nogen dimser på styret. kan ikke lige huske hvad man kalder dem. Men da jeg skulle afhente mc sagde han at man ikke kunne bruge dem man køber, så at de selv skulle lave nogen. Hm. Ikke noget jeg kunne forstå noget af, men jeg er jo heller ikke mekaniker. så jeg har endnu ikke fået det hævet og bliver rimelig træt i ryg og arme.
Så er der nogen der selv har prøvet at få sænket mc og hævet styr. :o)
Hilsen
Mille
0 synes godt om
dec 2004
Følger: 2 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 785
Ét eksempel ses her: (link fjernet)
\Lange
www.vfr.dk
feb 2006
Følger: 176 Følgere: 165 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.519
apr 2007
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 58 Svar: 193
apr 2007
dec 2004
Hævning af styret har intet med sænkning af mc'en at gøre på sådan en VFR.
Så vidt jeg kan se på dine billeder er den udstyret med std clip-on.
Den eneste måde hvorpå jeg kan forestille mig at du kan ændre styrhøjden på de clip-on er hvis de er udstyret med løse bolte der styrer ned i gaffelbroen til sikring mod at de drejer, og det kan jeg ikke huske om RC36 har, men det er jo let at kigge efter. Ved at udskifte den boilt (hvis der er en) kan clip-on'en hæves uden at du risikerer at den drejer på gaffelbenet. Kønt bliver det ikke, men det virker, og det virker selvfølgelig kun hvis den er sænket foran, og de kan ikke hæves mere end den er sænket.
Det er en alm M8 bolt med cylinder formet hoved. hvis den er der.
\Lange
www.vfr.dk
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 90 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.500
http://www.louis.de/_1098f376f75723abb1bbabeaca645ed27a/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=460&wgr=339&list_total=1&anzeige=0&artnr_gr=10021320
Så er det lige til at montere sådan et her: