{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
683 visninger | Oprettet:

Matthias G
Matthias G
Tilmeldt:
3. okt 2023
Følgere: 11 Emner: 2 Svar: 6

Udstødning til Suzuki gs500f 04' {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder og overvejer at købe Delkevic udstødning til min Suzuki gs500f 04', men Delkevic er ikke er E-mærket, hvis jeg ikke tager helt fejl. Årgangen på min mc ligger så også lige på grænsen til at det ikke skal være E-mærket...

Vil det så betale sig at købe en Delkevic udstødning???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstødning til Suzuki gs500f 04'
  • #1   24. okt 2023 Det kan aldrig betale sig.. Med mindre man gerne vil have den, så det må du gøre op med dig selv. Enten er din MC gammel nok til at den går uden e mærke, eller også gør den ikke smiley

  • #2   24. okt 2023 Min GS 500 F er fra 2004 (maj eller juni) og jeg har ikke set et eneste e-mærke på den nogen steder. Jeg tænker der har være en overgangsperiode hvor nogle har- og andre ikke har.

    Om det kan "betale sig" er et definitionsspørgsmål og er op til dig selv. OEM stumper er jo dyrere en de uoriginale.


  • #3   25. okt 2023 Tænkte også om det værste der kan ske er at man bliver bedt om at udskifte sin udstødning tilbage til den originale?? Og om der er stor sandsynlighed for at man bliver standset af politiet pga. udstødningen. Da jeg går efter både en fed udstødning og en der kan give lidt lyd. Men føler det lidt svært at finde noget E-Mærket til en gs500f, da udvalget ikke er det største.

  • #5   29. okt 2023 Bare køb den og kør, god tur her fra....Der sker ingenting ved det, den der historie om vejsidesyn tager snart overhånd (for det er nok det du har i tankerne gætter jeg på)

    Det er vildt opreklameret, hvis Adidas eller Jysk fik lige så meget omtale kunne de droppe reklamerne


  • #6   30. okt 2023 Ja det var nemlig vejsidesyn jeg tænkte på smiley
    Men tak for svarene smiley


  • #7   30. okt 2023 Der har været så få at jeg ikke ville være særlig bekymret, bare den ikke larmer alt for meget smiley

  • jens b
    jens b Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Svar: 6
    #8   1. nov 2023 Altså, efter min mening er den umiskendelige lyd af en gs500 noget af det fedeste. Helt unik - så hvorfor skifte udstødning ? Brug dog hellere pengene på dæk kæde bremser affjedring track-day kørekursus lædertøj kæresten olie service benzin etc

  • #9   2. nov 2023 Nu meldes der ikke om det, men det gamle er nok rustet lidt og ikke så pænt som det var engang

Kommentér på:
Udstødning til Suzuki gs500f 04'

Annonce