{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.232 visninger | Oprettet:

Tosser på 2 hjul.(Jubelnar) {{forumTopicSubject}}

Sad lige og læste ekstrabladet. Side 22. NATIONEN. Din side af sagen..

Jeg Citerer..

Så er det blevet sommer, og igen er det blevet tid til at vi bilister skal passe på "tosserne på 2 hjul.
Hvoffor skal vi andre følge loven, når en på motorcykel, åbentlyst med hovedet under armen, bare flyver ud og ind mellem bilerne både på motorvej og landevej med alt for kort afstand til de forankørende. Jeg forstår sgu godt, at der er flere og flere, som dør i motorcykel-trafikken. Så kør dog ordentlig. Måske skulle man montere en fartbegrænser ligesom på lastbiler. Så slap vi for den sindsyge vanvidskørsel på de danske veje.

Ja. Det var så det læserbrevsindlæg. Skrevet af...

BRIAN BIRK
MØLLEVANGEN 1
4683 RØNNEDE.

Jeg synes han er en jubelnar og et tudefjæs. Er der ikke nogle i nærheden af Rønnede der skal have brændt det sidste gummi af før dækskift....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tosser på 2 hjul.(Jubelnar)
  • #1   23. apr 2008 Og man kan også slå ham op på eniro og få et nr....

• #2   23. apr 2008 3 - 2 - 1 og dette indlæg var slettet..
    smiley

• #4   23. apr 2008 Jeg forstår ham da til dels - der er lige så mange tosser blandt os mc'ister som hos bilisterne.

Men det er jo selvfølgelig forstyrrende for ham, han kan hverken høre sin hækklipper eller græsslåmaskine for bare MC'ere der kører rundt i Rønnede.

• #5   23. apr 2008 Er godt nok ikk enig med mandens meninger... Men hva fanden er lige grunden til at du hænger hans adresse og tlf ud på galleriet... Det er fandme noget mærkeligt noget...

• #7   23. apr 2008 Telefon nummeret kan folk jo finde ud fra den adresse der står på læserbrevet, så dan må det være st leve i et informationssamfund smiley Alle kan komme til at vide alt om alle med meget få data'er

Dyggi Prahl @ IP:77.233.250.28

• #9   23. apr 2008 Thomas... Det er ikke så mærkeligt endda. Han har selv skrevet både navn og adresse i Ekstrabladet.. Sååå Deee.

• #10   23. apr 2008 Kenneth (Vandel)

Enig - og vi snakker jo åbentbart ikke længere om en mc'ist, men en god sjat. Så Hr. Brian Birk fra Rønnede har jo sådan set ret.

• #11   23. apr 2008 Kan bare ikk forstå ideen i at skulle hænge ham ud... Tror der er mange der har samme mening som ham... Men i bund og grund er jeg også ligeglad med de har det...

• #12   23. apr 2008 Kan ikke se hvorfor han er en jubelnar og specielt skal hænges ud.
    Han har jo blot sat ord på hvordan en rigtig stor del af det omgivende samfund (herunde politikerne) ser på MC-ister, og at hænge ham ud og kalde ham for en jubelnar er ikke den rigtige måde at pleje 'vores' image på, hvis vi vil have nogle rimelige vilkår for mc'ister i dagen Danmark.

• #13   23. apr 2008
    Vi kan ikke komme uden om, at selvom nytåret er vel overstået, bliver der fyret en del forårskåde raketter af for tiden. Men det behøver jo ikke nødvendigvis at give de vilde hastigheder.
    En god start ud af rundkørslen i 1. gear med + 10.000 omdr. kombineret med en potte der giver en .... skal vi sige lidt sportslig lyd. og så overhale ham der kørte først rundt, med 80 lige ud for hans åbne vindue, - det er da sjovt at vække folk på den måde, men bilistens opfattelse af kørestilen er måske lidt anderledes, når han skal vurdere den i sin adrenalinbrandert.
    Det er tit at det lyder af mere end det er, men det har folk lidt svært ved at se. (måske forståeligt nok)

• #15   23. apr 2008 Jeg kan huske dengang jeg to pap til bil, der bed jeg mig fast i linien : Motorcykler kan oftes virke provokerende eller agrassive i ders køre måde. Dette er en kombination af måden en motorcykel skal føres på og dens accelerationsegenskaber i forhold til biler.......

Grunden til jeg tog kort til bil, var så jeg kunne køre til randers og tage MC kort :DD

• #16   23. apr 2008 Det er da en god grund til at tage bil kort! smiley

• #17   23. apr 2008 Der er vel ingen af dem der selv tror at de er selveste Rossi i deres kørestil der vil indrømme at manden jo til dels har ret. Som sædvanlig er det jo efter "alle over en kam" princippet.... præcis som mange af os mcister gør med hvor dumme bilister er osv.... Kedelig debat uden nogen form for løsning ligegyldigt hvor mange gange den end kommer op i det her forum.

BC

• #18   23. apr 2008 BRIAN BIRK kan ikke forstå at vi på 2 hjul ikke skal følge loven. men hvordan skal men kunne følge loven når den er lavet så men kun må kører 80 det er sku da helt til grin vores veje er fine nok til at køre stærkt på nej det der sker er jo at folk ikke lærer at kører efter min mening skulle en køre prøve bestå at en bremse prøve med 150km i timen og vis men ikke kan få den stopper på x antal meter og vis man ikke virkelig kan sture sin cyker på bane skal men ikke ud i tarkfikken. det er alt for næmt at få mc køre kort. ps nu skal men have tror det er 18 køre timer men hvad nytter det man kører jo bare rundt i byen og lærer ikke at styre en motor cyker.

• #19   23. apr 2008 folk son brian birk har sku ret til at ytre sig!!! lad vær at hænge privatpersoner ud herinde.

• #20   23. apr 2008 Til dels skal manden jo ha ret...
    På vej hjem fra kbh. af i dag.. Drønede en "kloning" på mc.. Udenom kø'en.. Og GASSEDE vildt op.. For at folk skulle "høre" hans færden...

Sådan nogle "folk" som denne dygtige mand.. Sørger jo nettop for, at "pleje" vores "image"...

Tjaee.. Der skal ikke megen "lort" på vejen.. Før det lugter... =8o)

Kør med hovedet.. Og ikke hånden... (Sagde hun så ikke i går.. ).. =;o)

• #21   23. apr 2008 fuck en flok hykler herinde.... mander er jo total hjerne død

• #22   23. apr 2008
    Hemmmm............

Jeg syntes nu heller ikke at det er Brian Birk der er en *jubelnar og et tudefjæs* !

I det mindste har manden da nosser til at stå frem med navn og adresse, og have en mening om mc kørsel, som vel ikke er helt hen i skoven !..............

Kommentér på:
Tosser på 2 hjul.(Jubelnar)

Annonce