656 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

svindel ??? svindel ???

min fine gix har været på rullefelt , ved denne lejlighed blev der koblet en computer cyklen . den tidligere ejer fik monteret power-commander på cyklen , men da maskinen var i feltet viste det sig at power-commanderen er udstyret med et 0-program dvs den overhovedet ikke gør noget som helst !!!!!!!!!!!! power-commander`en blev købt og monteret hos en aut. forhandler i næstved ?? er man så taget i røven eller hva ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytterengøring 2.000 kr.
  • Brolægger 6.000 kr.
  • Udskift 2 stopventiler 600 kr.
  • Nyt strømudtag til lampe 1.000 kr.
  • Cleaning 1.440 kr.
  • Pudset vinduer 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  svindel ???
  • #1   13. sep 2005 YEP, Det kan man hvis godt sige :o(

• #2   13. sep 2005 hvilken forhandler? og er du sikker på at der er betalt for en mapping af powercommanderen?

Det siges at der er mange forhandlere der justerer cykler, ved at "pille" lidt ved feltet. dvs de laver først en rulning, og er kurven flot, så laver de en rulning mere hvor den så lige får et par HK mere (uden de har lavet noget)
    De fleste kunder kan alligevel ikke mærke det, men er glade bare de får en udskrift!!

Jacobsen.
    En powercommander skal "ikke give det vilde"!!!!
    meningen med en powercommnader er at få en smidigere motor, og måske også et par HK mere!
    Powercommanderen kan justeres på både en x og y akse i forbindelse med at give gas! Dvs du HELE tiden har den korrekte blanding ved alle omdrejningstal! Og hele tiden har udnyttet motor mest mulig!
    Desværre er der alt for mange folk der KUN tænker på TOPheste! Dvs det cyklen smider i toppen! Hvor tit er man deroppe? og er bund/mellemoråde ikke også ligeså vigtigt? Fx er det da bedre at få en cykel til at smide 50HK allerede ved 5000rpm end fx 43HK (som den måske kunne have inden en justering af med en powercommander) ligesom det er vigtigt at gasrespons er optimal i hele spektret?
    Det med topheste er alt for nemt! Det er altså bare at få en måling på en bænk der er optimist! Så kan selv jeg få over 125HK på baghjulet? (det lader sig IKKE gøre på en TL1000S! memdindre du begynder at skifte dele i motor)

smiley

Klaus J. Få en tid ved Mr. Dyno! Så er du si kker på at at du får justeret powercommandern ordentligt! Han bruger en hel dag på det! og har alt udstyret i orden

• #3   14. sep 2005 Klaus!! Kender til problemet da en kammerat selv har haft de samme problemer med sin powercommander, som os er monteret hos det gamle SPH nu Masi motor!

• #4   14. sep 2005 om den gir noget eller ej, er jeg sådan set lige glad med , cyklen kører som den skal, men det er sku da røvrenderi. Jeg sætter ikke mine ben i den butik igen , og råder heller ikke andre til at gøre det, men det gjorde jeg jo ikke i forvejen efter mit motorhaveri, og rigtigt gættet mht forhandler, giv pengene bort-køb søren`s lort

Kommentér på:
svindel ???

Annonce