{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.131 visninger | Oprettet:

Honda Varadero ? {{forumTopicSubject}}

hej MCG.Da jeg er så heldig pt at bo i et land uden afgifter på MC'er har jeg overvejet en nr 2 MC til at have stående i DK når jeg er hjemme på ferie. For at prøve en lidt anden stil har jeg tænkt at prøve noget touring. Har hernede i Prag fundet en Honda Varadero XL1000 V fra 2001 med 50000 på tælleren. Da jeg har svært ved at kommunikere med dem vil jeg høre om et par venlige sjæle kunne give lidt gode råd. Er der noget specielt man skal kigge/lytte efter etc, ligeledes hvordan er den til langtur. Til den nysgerrige læser koster den dkk 35.000 på plader, inkl tasker og topbox.Takker for hjælpen og ønsker alle god og solrig week-end. Mvh Mikael


Kommentarer på:  Honda Varadero ?
  • #1   25. apr 2008 Hej
    Jeg kender ikke maskinen, men nu når jeg lige har dig, kender du nogle tjekkiske netbutikker der sender til DK. Hvis du har nogle vil jeg lige lægge dem ind på DMCN.dk
    Held og lykke med købet. Fantastisk pris, skal den importeres? Det gjorde jeg selv med min TRX da jeg læste i Frankrig. Kosted 28400 kr. dernede.
    Mvh
    Niels (Link admin. DMCN)


  • #2   25. apr 2008 Hej Niels. Næ jeg kender ikke nogen der sender til DK. Problemmet er at alle deres hjemmesider kun er på Tjekkisk så det er nok ikke lige her i skal søge efter billige stumper. Den skal såvidt ikke importeres men stadig være på CZ plader ellers er fidusen jo væk. Når vi så en gang skal flytte hjem igen kan man jo overveje om den skal sælges eller indfortoldes i DK.

  • #3   25. apr 2008 Du kan nok slippe endnu billigere i afgift, hvis du får kørt endnu flere km ind på klokken.

Kommentér på:
Honda Varadero ?

Annonce