{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.041 visninger | Oprettet:

Brynje {{forumTopicSubject}}

Hey..

Er der nogen som har en Alpinestars eller Dainese brynje (net-trøje m. skulder-, albue-, bryst-, og rygbeskyttelse) ?
I så fald: Hvor høje er I, hvad vejer I - og hvad størrelse er jeres brynje? Er lidt i tvivl om hvilken størrelse jeg skal have.. Er 191 cm. høj, men lidt tynd.. ca. 80 kg.

På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brynje
  • #1   26. apr 2008 Jeg er 192 cm, vejer 82 kg og bruger Dainese Wave V med den længste af rygskinnerne: Den sidder perfekt og jeg mærker stort set ikke at jeg har den på.

  • #2   26. apr 2008 Hey Kleen, tak for svaret.. Har du prøvet en Alpinestars? Ved ikke om det skal være sådan en, eller en Dainese.. Det skal være den som sidder bedst, der er bare ikke rigtigt nogen steder her i DK man kan prøve dem synes jeg..
    Hvor har du købt din?


  • #3   26. apr 2008 Jeg har også Daineses. Jeg har ikke hverken set eller prøvet den anden. Daineses synes jeg i hvert fald er rigtig god. Dels fordi nettet er luftigt, så man ikke sveder, og dernæst fordi jeg synes ledene i skulder og albue fungerer rigtig godt.

    Af ulemper er at brynje kan være lidt bøvlet at få på, men det kommer hurtigt. Selv er den permanent placeret i min jakke, så den glider lige på. Jeg skulle også lige vænne mig til den i armene, men efter 500km, mærker man den slet ikke længere.

    Jeg købte selv min hos Franz Kroon i Århus. Prøv at slå op i tlf. bogen over forhandlere og ring rundt. Har de dem ikke, kan de da skaffes - hvis altså du vil købe i DK - gjorde jeg selv, og fik den for 2300,- (500,- i rabat)


  • #4   26. apr 2008 Jeg er 195 cm og vejer 95 kg
    Har også en Dainese Wave. Som Kleen så rigtigt siger sidder den kanon

    Du kan prøve dem i hos KM i Vejle


  • #5   26. apr 2008 Bruger størrelse L

Kommentér på:
Brynje

Annonce