622 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Frank S
Frank S
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Plader på...uden typegodkendelse Plader på...uden typegodkendelse

Told & Skat godkendte afgift, moms og told. Mc´en har aldrig været indregistreret i et EU-land før.
Jeg fik plader med hjem, men har fundet ud af at typegodkendelsen kun er Euro 2.
Er det ikke noget lort???
Jeg har ikke fået den endelige registreringsattest endnu, men det får jeg vel heller ikke!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Plader på...uden typegodkendelse
  • #1   26. apr 2008 hvad er det for en maskine?

• #3   26. apr 2008 Den er kørt igennem. Det er synsmanden der skal gøre opmærksom på den ikke kan synes. Dvs ikke syne den
    Er den synet er der ingen problem, da skat ikke er indblandet i euro regler osv....

• #5   26. apr 2008 Så er der jo intet at være nervøw for smiley

• Frank S
    Frank S Tilmeldt:
    apr 2008

#6   26. apr 2008 Ja,ja heldig og heldig. Jeg har jo ikke fået registreringsattesten endnu!. Er det ikke CMR der er sidste i sidste ende bestemmer hvorvidt den er godkendt?
    Told & Skat, har åbenbart ingen ansvar. De ser bare ordet "Typegodkendt" men kontrollerer ikke datoer osv. Men de inddrager afgiftsatest, told og afgiftspapiere, siger 590 kr. tak og udleverer nr.plade.
    MEN!. Hva´så når alle dokumenter lander på en CMR-mand/kvindes bord og hun gennemgår det hele, så er fanden vel løs. De kan vel i bund og grund afvise at udstede registreringsattesten på baggrund af de skærpede miljøkrav.
    Har iøvrigt fundet ud af, hvad årsagen til at min MC ikke kan EURO3 godkendes.......Hold nu fast.......0,32 g CO2/ km.........FLUEKNEPPERI!!..Ellee er det bare mig der syntes det???

• #7   26. apr 2008 Hvis den er synet og du har nummerpladen så er det ok. Der er lang ventetid på reg atest jeg fik en ny bil for en mdr siden og stadig ingen atest

• Frank S
    Frank S Tilmeldt:
    apr 2008

#8   26. apr 2008 Den har aldrig været registreret og aldrig synet.

Kommentér på:
Plader på...uden typegodkendelse

Annonce