Mekanikken eller teknikken? Mekanikken eller teknikken?
Skal lige høre for at være sikker på jeg ikke dummer mig eller gør noget forkert.
Jeg har først fået læder i denne sesson og har tidligere bare kørt i tekstil, Og i modsætning til tekstil er der nogle fine "kneepads" som jo gerne må bruges lidt Da jeg på en i øvrligt stille og rolig tur lige skulle prøve hvordan det er at læne så gammel en cykel så meget ned i en rundkørsel. Men efter 2. omgang var der noget under cyklen der ramte vejen før knæet. Kan ikke lige se om det var støttefod eller fødhviler. Men spørgsmålet er nu om jeg sidder forkert på cyklen siden knæet ikke rammer asfalten før cyklen(teknikken) eller er sådan en gammel bike som min slet ikke bygget til at bruges på den måde(Mekanikken)?
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 248 Svar: 4.420
feb 2006
Følger: 6 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 22 Svar: 214
1 det er kun tå-spidsen der skal være på fodhvileren ellers går støvlen i først
2 kig efter hvor du har "slidmærker" på undersiden - så du ved hvad der går i næste gang
mar 2005
Følger: 20 Følgere: 15 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 856
jul 2006
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 78 Svar: 722
Mht dæk bruger jeg jo godt nok almindelige gadedæk og netopBridgestone BT45 på baghjulet og Metzler (Kan ikke lige huske model) på forhjulet. Tror bare jeg tager det stille og roligt ser hvad der sker. Har ikke travlt med at skrabe knæ, men ville lige høre om det var normalt for en cykel som min at sige "stop" mens lejen er god.
Mekanikken eller teknikken?