1.808 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Petar D
Petar D
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 40

MC-opvaring &MC-gør-det-selv-værksted MC-opvaring &MC-gør-det-selv-værksted

HEJ ALLESAMMEN,
Jeg skrev i forumet her for ca. en måned siden om at jeg havde i sinde at etablere MC-gør-det-selv-værksted og nu kommer resten af ideen.... DEN bliver i forbindelse med opbevaring,både vinter og bedre sagt helårs opbevaring hvor også weekend motorcyklister og folk som bruger motorcyklen til ferier og lange tur får en chance til at opbevare derres MC´er om sommeren når de ikke er ud at køre i længere perioder...lokalerne er helt nybyggede og med video overvågning..Og nu kommer det vigtigste: Hvad synes I om ideen og hvad forventer i i forbindelse af opbevaring af jeres kære eje... med alle jeres svar/meninger er jo støre chancer for at gøre det helle rigtig helt fra starten smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC-opvaring &MC-gør-det-selv-værksted
  • #1   27. apr 2008 Det er jo desværre for langt væk for mig.. Men ville bare sige at det er en virkelig god idé du har fået, super smiley

Mvh
    Gert

• #2   27. apr 2008 rigtig godt vil jeg da mene for de mange som savner en garage og ligende i det tæt bebyggede kbh smiley

her i jylland bygger vi jo bare en garage med alt det plads der er her over smiley

Så god ide ville jeg mene. held og lykke med det.

• #3   27. apr 2008 Jeg tror ideen holder f.eks. hvis jeg skrue om vinteren skal jeg ligge på et par kolde fliser under åben himmel, så hvis du var lidt tættere på havde jeg nok allerede bestilt plads smiley

• Petar D
    Petar D Tilmeldt:
    nov 2007

#4   27. apr 2008 Simmon J., jeg kender problemmet der jeg bor selv i København V. Det er også meningen at folk som vil reparere eller ombyge gennem vintere så ha de bedre mulighed for det... der bliver mulighed for at leje lift både på time,dage,uge og måneds bassis...derfra kommer også priserne,dem som opbevarer for rabater på gør-det-selv-værkstedet, medlemmer af f.eks. MC-touring club for også rabat osv osv... bliver også en del service i forbindelse med afhentning og ubbringning af mc´er og udlejning af MC-trailer osv...

• #5   27. apr 2008 Hvis du får oprettet en hejmmeside skal jeg gerne lægge den ind på www.dmcn.dk

Mvh
    Niels (Lindadmin. DMCN)

• #6   27. apr 2008 Jeg tro du har fat i noget der..........

har du også i sinde at folk kan time leje en mc plads med div værktøj til små rep...... og man kan drive in og få sin mc vasket... altså selv gøre det men leje alt til det.. højtryk osv osv... var det måske også en ide . .

• #7   27. apr 2008 Det lyder som verdens bedste ide..

Peter

• Petar D
    Petar D Tilmeldt:
    nov 2007

#8   28. apr 2008 jepper j.
    jo det bliver mullig jepper også med at leje specielle værktøje osv... der vil findes både drejebænk,sandblæsse kabine, rørbukker osv... men kan også medbringe sit ejet værktøj og kun leje time basis til lift eller gulvplads...
    Hekto B,
    jeg få også 3 auto lifte som under støte i tilfelde at det ikke gå så godt med mc-gør-det-selv...så må tiden vise,man kan altid omdirigere smiley

• Petar D
    Petar D Tilmeldt:
    nov 2007

#9   28. apr 2008 Tak Niels,
    jeg er lige kommet i gang med at lave hjemme siden, man er ikke færdig, regner med at kan benytes om ca. en uges tid hvor folk kan også skrive til mig i forbindelse med at skrives op på vente listen osv... det helle kommer til at ligge i Ølstykke tæt på hovedvej 6...
    www.mc-hotellet.dk
    dog endringer kan ske

M.V.H.
    Petar D.

• #10   28. apr 2008 Jeg synes fandme det lyder som en god idé.. Ved ikke hvor meget jeg selv vil komme til at bruge det, da jeg har muligheder for værksted og opbevaring andre steder. Men kan udemærket følge problematikken i at bo i at bo midt i kbh (bor selv i kbh v). Tror sku også det blir en succes

• #11   29. apr 2008 Lyder da som en kanon ide...

Kan du ikke åbne nr. 2 i Århus? Hehe!
    Har nogle medstuderende med samme problem. Mangler et sted at skrue og stille cyklen...

Kommentér på:
MC-opvaring &MC-gør-det-selv-værksted

Annonce