MC-opvaring &MC-gør-det-selv-værksted MC-opvaring &MC-gør-det-selv-værksted
HEJ ALLESAMMEN,
Jeg skrev i forumet her for ca. en måned siden om at jeg havde i sinde at etablere MC-gør-det-selv-værksted og nu kommer resten af ideen.... DEN bliver i forbindelse med opbevaring,både vinter og bedre sagt helårs opbevaring hvor også weekend motorcyklister og folk som bruger motorcyklen til ferier og lange tur får en chance til at opbevare derres MC´er om sommeren når de ikke er ud at køre i længere perioder...lokalerne er helt nybyggede og med video overvågning..Og nu kommer det vigtigste: Hvad synes I om ideen og hvad forventer i i forbindelse af opbevaring af jeres kære eje... med alle jeres svar/meninger er jo støre chancer for at gøre det helle rigtig helt fra starten
nov 2006
Følger: 50 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.376
Mvh
Gert
sep 2007
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 5 Emner: 126 Svar: 1.422
her i jylland bygger vi jo bare en garage med alt det plads der er her over
Så god ide ville jeg mene. held og lykke med det.
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.594
nov 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 40
apr 2006
Følger: 29 Følgere: 121 MC-er: 4 Emner: 229 Svar: 2.706
Mvh
Niels (Lindadmin. DMCN)
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.351
har du også i sinde at folk kan time leje en mc plads med div værktøj til små rep...... og man kan drive in og få sin mc vasket... altså selv gøre det men leje alt til det.. højtryk osv osv... var det måske også en ide . .
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 27 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 149
Peter
nov 2007
jo det bliver mullig jepper også med at leje specielle værktøje osv... der vil findes både drejebænk,sandblæsse kabine, rørbukker osv... men kan også medbringe sit ejet værktøj og kun leje time basis til lift eller gulvplads...
Hekto B,
jeg få også 3 auto lifte som under støte i tilfelde at det ikke gå så godt med mc-gør-det-selv...så må tiden vise,man kan altid omdirigere
nov 2007
jeg er lige kommet i gang med at lave hjemme siden, man er ikke færdig, regner med at kan benytes om ca. en uges tid hvor folk kan også skrive til mig i forbindelse med at skrives op på vente listen osv... det helle kommer til at ligge i Ølstykke tæt på hovedvej 6...
www.mc-hotellet.dk
dog endringer kan ske
M.V.H.
Petar D.
mar 2006
Følger: 9 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 67 Svar: 895
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 487
Kan du ikke åbne nr. 2 i Århus? Hehe!
Har nogle medstuderende med samme problem. Mangler et sted at skrue og stille cyklen...
MC-opvaring &MC-gør-det-selv-værksted