987 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Speedometer/Hastigheds måler Speedometer/Hastigheds måler
Jeg søger hjælp til køb af supplerende hastigheds måler, jeg har tidliger andvendt en cykel computer(med gode erfaringer) men den er virker desværre ikke mere. Derfor søgte jeg et alternativ og er faldet over denne Garmin Edge 205 ( http://www.garmin.dk/products/description/4/2182 ) er der nogen der kender til dette produkt eller er der nogen der måske har et bedre alternativ.
Jeg er ikke interresseret i en komplet navigator da jeg synes den fylder for meget, kører Kawasaki ZZR 1100
0 synes godt om
jun 2004
Følger: 51 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 290
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 1.944
jan 2007
Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 1
dec 2007
Følger: 21 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 452
feb 2005
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 34 Svar: 303
apr 2008
Følger: 1 MC-er: 3 Emner: 16 Svar: 64
att: Per anker P den der kræver lidt fler oplysninger, eller svarer den til en sandsæk med hul i.
feb 2005
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 34 Svar: 303
det er et rør med et hul i spidsen og nogle i siden, i spidsen måler den det dynamiske tryk, i siden måler den det statiske tryk, ud fra de 2 målinger regner den så airspeeden ud.
, altså din hastighed gennem luften, ikke din groundspeed som er din hastighed over asfalten, du skal så kende lufthastigheden, hvis det blæser og henholdsvis trække fra eller lægge til, alt efter om du har modvind eller medvind.
Den koster nok en bondegård, men så er du dælemig også den eneste, der kommer med sådan en fyr til træf.
så kan dine kammier lære det kan de hehehehe.
hilsen Per
Speedometer/Hastigheds måler