{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mc med maks 96hk
  • #1   16. mar Z900 i A2 udgave

  • #2   17. mar Kawasaki Er6f

  • #4   17. mar ...og den nemme løsning som slet ikke skal drosles, men du bare kan køre på som den er:
    https://www.kawasaki.dk/da/products/Supersport/2023/Ninja_400/overview?Uid=07D9C1hQXF1QCVsKUAxdXFEOWAlfW1ldWlFbUFkLUF9dXFg


  • #5   17. mar Jeg ville da helt klart gå efter en cykel der ikke har behov for drosling end vælge en der skal drosles og f.eks ikke kan tage fuld gas. Stor tung og bovlam. Nej en lille frisk maskine er at foretrække.

  • #6   17. mar Jeg tror ikke den er helt dum den Kawasaki, og prisen er også fin.
    Men jeg har ikke prøvet den.


  • #7   17. mar Hvad er dit budget? Ninja 400/500 (jeg ville foretrække 400) ktm rc390 yamaha r3 hvis du har penge nok. Hvis budgettet er mindre så en Ninja 300 eller 250. Alle slipper du for at drosle. Og jeg er sikker på, de er væsentlig sjovere at køre på end en 650 der er droslet så den bliver doven, de små er peppy og sandsynligvis hurtigere på alle måder end en tungere dovnere droslet cykel.

  • Poul L
    Poul L Tilmeldt:
    jan 2023

    Følgere: 6 Emner: 1 Svar: 46
    #8   20. mar Hej Kristian
    Velkommen til en verden med hk-stærke motorcykler.
    Jeg forstår godt, at du gerne vil have en sporty motorcykel. Andre kommer med gode råd i 400 ccm niveau. På youtube og andre medier kan du se eksempler på, at det sporty også meget handler om førerens evne til at vurdere vej, omgivelser, kendskab til håndtering af motorcyklen og ikke mindst egne evner. Et sportskører der magter ovenstående og som er dygtig til at bremse - han er hurtigere end den, der bare kan dreje håndtaget i bund.
    Dertil kommer siddekomfort, kørestilling og evt. kåbe, der formindsker vindmodstand.
    Prøv dig frem og overvej f.eks. en måske kedeligt udseende BMW R850R. De er efterhånden langt nede i pris. Har ABS og kan være både hyggelige og sjove. Med udgangspunkt i ca. 71 HK kan de drosles. Er budgettet mindre, så overvej en BMW K100RS. De har 90 HK og en dygtig mekaniker, kan sikkert finde en billig måde at drosle den på. God kørestilling, god kåbe (dog med vindstøj) og så er den meget driftsikker.
    Held og lykke med dit valg.
    Poul


  • Kenneth G
    Kenneth G Tilmeldt:
    dec 2015

    Følger: 1 Svar: 50
    #9   20. mar Jeg har selv haft og kan klart anbefale en Honda NC700X.
    Har 47 hk, og skal derfor ikke drosles. Kørestillingen er perfekt til at køre en hel dag.
    Og så er det en Honda, og dermed driftsikker som ind i hel….


  • Michael K
    Michael K Tilmeldt:
    apr 2022

    Følger: 1 Svar: 2
    #10   21. mar Hej
    Jeg har lige selv drosle min Yamaha FZS 600 med et kit fra Tyskland, som er TUV godkendt, og tager 5 min at montere.?? Pris ca 180 €, samt selv kørt den til syn??
    Det var min første mc og jeg har købt den fra ny i 2000.
    Den få min datter nu at køre på, som mc med A2 kit på


Kommentér på:
Mc med maks 96hk

Annonce