{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.695 visninger | Oprettet:

probiker læderdragt??? {{forumTopicSubject}}

Hej hej

Overvejer at købe en læderdragt af mærket probiker.. Nogle der har kendskab til mærket og om det er ok kvalitet for jeg ved godt at pris og kvalitet hører sammen men da jeg ikke skal bruge dragt hele tiden vil jeg heller ikke bruge alle mine penge på en dyr dragt..

Så håber at hører fra jer som har eller har haft en dragt fra probiker...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  probiker læderdragt???
  • #1   2. maj 2008 Vi er en par stykke som har en dragt fra Probike.

Ganske udemærket dragt til meget overkommelig pris !!!

• #2   2. maj 2008 Jeg kører i 'Sports'-sætte fra Probiker. Synes kvaliteten på både læder, sygninger og beskyttelse er rigtig god, samtidig er pasformen også OK (kommer nok lidt an på kropsbygning). Hvis du kan leve med det måske lidt tvivlsomme design, får du rigtig meget lædertøj for pengene.

• #3   2. maj 2008 Jeg har haft et af de helt billige sæt til 199 € - pris/kvalitetforholdet var rigtig godt!

Jeg fik ikke mulighed for at teste hvor slidstærkt det var imod asfalt - solgte dragten efter een sæson og holdt de fleste af pengene hjemme. Men er efter et styrt i en + 15 år gammel Dainese-dragt ikke i tvivl om, at det allervigtigste er, at man har en eller anden form for beskyttelse på - Så køb trygt en dragt - hellere idag end i morgen - min erfaring siger mig, at hvis du senere vil opgradere, kan du sælge uden stort tab, hvilket jo klart viser at mærket er pengene værd.

Kommentér på:
probiker læderdragt???

Annonce