Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere fatning 400 kr.
  • Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hækkeklipning 500 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vinteropbevaring - Udgangspunkt, Greve
  • #1   20. sep 2005 Køge MC center, har en stor omvarmet hal, men om det er noget værd skal jeg ikke kunne sige.

• #2   20. sep 2005 Glem at bruge dem, der er her på forummet op til flere eksempler på meget dårlig service og historier om at når man får sin cykel tilbage så er den hverken klargjort eller noget....

find du hellere et andet sted.

• #3   20. sep 2005 Jeg overvejede faktisk om jeg i indlægget skulle skrive, "og ikke Køge MC". Hvordan kan sådanen forretning løbe rund tmed et så dårligt ry.

• #4   20. sep 2005 ja det er et godt spørgsmål, men det er vel fordi der desværre er folk der ikke er bekendt med Deres ringe service, eller som blot lever med det.
    Fo mit eget vedkommende så til trods for at de "bor" relativt tæt på hvor jeg selv bor, så vælger jeg altid at køre til Vordingborg mc, bedre service og behandling findes næppe.

men igen det er jo så blot min mening.

Men vinterhi foregår for mit vedkommende der hjemme, jeg skal jo gerne have muligheden for at gå og bygge på den samtidigt med de kolde klamme dage går.

• #5   21. sep 2005 Hej Søren.
    Jeg er selv fra Greve, så hvis du finder et godt sted vil jeg da gerne høre mere. Lokal området er da at forestrække.

Kommentér på:
Vinteropbevaring - Udgangspunkt, Greve

Annonce